زوم‌اپ: 7 دقیقه تا سلامتی با 7 Minute Workout

شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
زندگی ماشینی امروزی بسیاری از افراد را پشت میز نشین کرده و همین موضوع سرمنشاء مشکلات و اختلالات جسمی و ذهنی بی شماری شده است. امروز قصد داریم اپلیکیشنی را به شما معرفی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید با اختصاص دادن چند دقیقه از روز، سلامت خود را حفظ نمایید.
تبلیغات

اخیرا متخصصان حوزه سلامت به این موضوع پی برده‌اند که انسان‌های شهر نشین نه تنها کم ورزش می‌کنند بلکه بسیاری از آنها اساسا ورزش نمی‌کنند! همین موضوع باعث شد تا با بررسی این موضوع، یک راهکار جامع و مختصر معرفی شود. هفت دقیقه ورزش در روز می‌تواند بدن شما را در مقابل بسیاری از بیماری‌ها مصون نگهداشته و سلامت شما را حفظ کند.

حال اپلیکیشن 7 Minute Workout اینجاست تا به شما کمک کند بتوانید به خوبی هفت دقیقه از زمان روزانه خود را به این امر اختصاص دهید.

این اپلیکیشن به همراه 12 مجموعه حرکتی عرضه شده است که باید هر کدام از آنها را طی یک بازه زمانی مشخص تکرار کنید. به عنوان مثال باید حرکت دراز و نشست را طی مدت 30 ثانیه، بین 5 تا 10 بار انجام دهید.

7minuteapp

حرکات ورزشی ارائه شده در این اپلیکیشن متنوع بوده و به عنوان مثال شامل دراز و نشست، شنا، اسکات پا و... می‌‌شوند.

درست است که انجام این حرکات به طور استاندارد برای مدت 7 دقیقه برنامه‌ریزی شده، اما چنانچه بخواهید تاثیر شگفت انگیز آنرا در مدت زمان کوتاهی تجربه نمایید بهتر است به جای هفت دقیقه، بیست دقیقه به تمرین کردن بپردازید.

نکته جالب در مورد تمرین‌های این اپ عدم نیاز به ابزار و وسایل گران قیمت ورزشی است. پس از نصب، به تنها مواردی که نیاز دارید دیوار و صندلی است.

این اپلیکیشن برای سیستم های عامل اندروید و iOS به طور رایگان عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات