عکس‌های آیفون ارزان قیمت پلاستیکی فاش شد

سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
دیروز یک وبلاگ چینی به نام «سینا ویبو» مکررا تصویری از قسمت پشت یک تلفن همراه را منتشر کرد که از یک تکه پلاستیک شفاف و به ظاهر ارزان قیمت پوشیده شده بود و بنا به ادعای این وبلاگ چینی، این تصویر متعلق به آیفون پلاستیکی اپل است که شایع شده  احتمالا به زودی معرفی می‌شود.
تبلیغات

موردی که در نگاه اول مشکوک به نظر می‌رسد عدم وجود لوگوی اپل در قسمت بالا و همچنین عدم وجود نوشته‌های مخصوص در قسمت تحتانی پشت این گوشی است. اما نکته جالب توجه در مورد این عکس اتصال کابل آذرخش (Lightning) به انتهای این گوشی است. البته چیزی که در مورد اتصال این کابل به گوشی در اینجا مشکوک است این است که به نظر می‌رسد که این کابل به جای اتصال به درگاه مخصوص کابل آذرخش که در تمامی دستگاه‌های جدید اپل وجود دارد به قسمتی مخفی در پشت لایه پلاستیکی گوشی متصل است.

تصویر زیر که از دقت و وضوح بیشتری برخوردار است توسط یک وبلاگ فرانسوی تهیه شده است و به وضوح نشان می‌دهد که کابل آذرخش به طرزی عجیب و غیر طبیعی به گوشی متصل شده است و لذا ادعاهای وبلاگ چینی را زیر سوال می‌برد. اگر به دقت به این عکس توجه کنید درخواهید یافت که به جز درگاه اتصال کابل آذرخش، بقیه قطعات همچون بلندگو، میکروفون و جک هدفون بسیار شبیه به قطعات موجود در آیفون 5 هستند.

plastic iphone 5 case 1

حال با تمامی این اوصاف به نظر می‌رسد که این گوشی عجیب و غریب همان آیفون 5 است که تنها توسط پوششی پلاستیکی پوشیده شده است.

plastic iphone 5 case 2

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این تصویر آیفون 5 است یا آیفون جدید پلاستیکی ارزان قیمت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات