تماشا کنید: عرض اندام گلکسی‌نوت 3 و گلکسی‌تب‌پرو 10.1 در مقابل آیفون 5s و آیپدایر در آگهی ویدئویی سامسونگ

پنج‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتشار چند آگهی ویدئویی خلاقانه توسط کمپانی سامسونگ برای نشان‌دادن قابلیت‌های محصولات خود، سامسونگ دوباره به سراغ آگهی‌های مقایسه و تخریب محصولات اپل رفته است. این کمپانی کره‌ای دو آگهی ویدئویی جدید منتشر ساخته است که در آن‌ها به ترتیب به گلکسی‌نوت 3 و گلکسی‌تب‌پرو 10.1 با آیفون و آیپد مقایسه شده‌اند. نکته‌ی جالب توجه استفاده از درون‌مایه‌ی آگهی ویدئویی اپل برای معرفی آیپد است.
تبلیغات

در آگهی تلویزیونی مربوط به گلکسی‌نوت 3 سامسونگ از لبرون‌جیمز کمک گرفته است تا اختلاف فاحش در اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش گلکسی‌نوت 3 با اندازه‌ی 5.7 اینچ با صفحه‌ی نمایش 4.0 اینچی آیفون 5S نمایش داده و مزیت آن را به رخ بکشد. همانطور که در تصاویر نیز ملاحظه می‌کنید، شکوه حرکت اسلم‌دانک لبرون‌جیمز با تعاریفی از صفحه‌ی نمایش بزرگ اچ‌دی نوت 3 به نمایش درآمده است در حالی که صحنه‌ی بازگشت وی و دور شدن از دوربین در آیفون 5S با عنوان دور شدن از آیفون به‌دلیل صفحه‌ی 4.0 اینچی غیر اچ‌دی عنوان شده است. همچنین این ویدئو بخشی از قابلیت‌های S-Pen را نیز نمایش می‌دهد.

لینک دانلود ویدئو

آگهی دوم مربوط به گلکسی‌تب‌پرو است که نیم نگاهی به آگهی ویدئویی آیپدایر اپل داشته است. در این آگهی تلویزیونی تصویری از مدادی معمولی همچون آگهی اپل نشان داده می‌شود، ولی این ابزار با عنوان یک وسیله‌ی ساده اما بسیار پرکاربرد لقب گرفته است. همچون تبلیغ اپل، از پشت این مداد آیپدایر نمایان می‌شود که نشان از ظرافت و باریکی آن دارد، اما نکته‌ی آگهی سامسونگ در این قسمت نهفته است، چراکه در پس آیپدایر نیز، گلکسی‌تب‌پرو نهفته است که نشان‌دهنده‌ی باریک‌تر بودن آن نسبت به آیپدایر دارد.

لینک دانلود ویدئو

از جمله ویژگی‌هایی که سامسونگ آن‌ها را در این آگهی ویدئویی برجسته کرده است، می‌توان به امکان نمایش بهتر ویدئو‌های اچ‌دی اشاره کرد که تمامی مساحت صفحه‌ی نمایش مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین قابلیت چند وظیفه‌گی و نمایش چند پنجره در آن واحد، دیگر ویژگی بارز این تبلت است که آیپد فاقد آن است.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات