برنامه Steam Music از حالت آزمایشی در پلتفرم آنلاین استیم خارج شد

پنج‌شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
بعد از چندین ماه گذراندن مراحل آزمایشی٬ سرانجام شرکت والو در بروزرسانی بزرگی که بر روی شبکه‌ی استیم داشت٬ اپلیکیشن Steam Music را از مرحله‌ی بتا خارج کرد و به عنوان یک برنامه‌ی کامل آن را در استیم عرضه کرد.
تبلیغات

 والو طی بیانیه‌ای اعلام کرد با این‌که برنامه Steam Music از مرحله‌ی بتا خارج و به یک اپلیکیشن کامل تبدیل شده٬‌ اما هنوز این شرکت آماده دریافت فیدبک‌های کاربرین و همین‌طور کسانی که در دوران آزمایشی این برنامه را تست می‌کردند٬ خواهد بود.

به مناسبت این رویداد٬ والو تخفیفات زیادی را بر روی موسیقی بیشتر بازی‌های معروف داده و تعدادی را نیز به رایگان در اختیار گذاشته است. در کنار این٬‌ بازی‌هایی که در Steam Music موسیقی‌شان رایگان قرار داده شده مانند پورتال٬ Half-Life 2 و چندی دیگر٬ خود از تخفیفی ۷۵ درصدی تا ۱ اکتبر برخوردار می‌شوند. 

این هفته برای شرکت والو و شبکه‌ی استیم اتفاقات خوب و بزرگی روی‌داد. از جمله این‌که والو یکی از بزرگ‌ترین بروزرسانی‌های شبکه‌ی استیم به نام Discovery Update را منتشر کرد که به کل ظاهر کاربری این شبکه را تغییر و ارتقاء داد و قابلیت‌های بسیار زیاد و مفیدی را به این شبکه‌ی ۱۰۰ میلیون کاربری اضافه کرد که می‌توان از مهم‌ترین آن‌ها به امکان ساخت صفحه‌ی اختصاصی اشاره کرد که کاربرد زیادی برای سایت‌های گیمینگ و افزایش فعالیت‌شان به سبب مستقر شدن در شبکه‌ی استیم ‌می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات