تماشا کنید: تیزر تبلیغاتی هوآوی برای مراسم معرفی محصولات در 18 اردیبهشت ماه با شعار What is Next منتشر شد

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
هوآوی یکی از کمپانی‌های تولید تجهیزات مخابراتی چینی است که دستی در تولید تلفن‌های‌هوشمند نیز دارد. مطمئناً تجهیزات این کمپانی را در دکل‌های مخابراتی مشاهده کرده‌اید. کمپانی چینی به لطف این تجهیزات و همچنین اعتبار در بازار چین، موفق به کسب دستاوردهایی در بازارهای اروپایی و کشورهای در حال توسعه نیز شده است.
تبلیغات

این کمپانی در سال‌های گذشته شماری از تلفن‌های‌هوشمند با کیفیت خود را روانه‌ی بازارهای جهانی کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به Ascend D2، Ascend mate و Ascend P6 اشاره کرد.

به‌نظر می‌رسد این کمپانی چینی درصدد معرفی طیف جدیدی از محصولات به بازار است؛ چراکه شایعات حکایت از این امر دارند. براساس شنیده‌ها این کمپانی چینی در مراسم رونمایی از محصولات خود که 18 اردیبهشت ماه در پاریس برگزار خوهد شد، از نسل جدید تلفن‌هوشمند خود، یعنی Ascend P7 پرده‌برداری خواهد کرد.

هوآوی با انتشار یک تیزر ویدیویی، عرضه‌ی این تلفن‌هوشمند را تأیید کرده است. همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، هوآوی مراسم رونمایی از این گوشی‌هوشمند را با شعار Unlock Possibilites در پاریس برگزار خواهد کرد. این ویدیو اطلاعات جدیدی را از محصولات اتی این کمپانی ارائه نخواهد داد.

Ascend P7 یک بروزرسانی سخت‌افزاری در ادامه‌ی نسل پیشین این تلفن‌هوشمند، یعنی Ascend P6 خواهد بود. هوآوی در نسل جدید از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ای، حافظه‌ی رم دو گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایتی و همچنین یک دوربین 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. این تلفن‌هوشمند در جلو نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که نتیجه‌ی آن، ثبت تصاویری با کیفیت است.

 لینک دانلود ویدئو

هوآوی قابلیت اتصال به شبکه‌های LTE را از یاد نبرده و از سوی دیگر این تلفن‌هوشمند را با اندروید کیت‌کت به بازار عرضه خواهد کرد. با توجه به اینکه Ascend P6 یک تلفن‌هوشمند میان‌رده بود، امید می‌رود تا Ascend P7 نیز با بهره‌گیری از دوربین قوی‌تر و تراشه‌ی بهینه‌تر، یک تلفن‌هوشمند با امکانات مناسب و قیمت مقرون به صرفه باشد.

مطمئناً پاریس نماد خوبی برای معرفی محصولاتی در رده‌ی بالای بازار است؛ از این‌رو این کمپانی نیز اشاراتی را مبنی بر احتمال عرضه‌ی محصولاتی در رده‌های بالای بازار ارائه کرده است که این مراسم را بیش از پیش پراهمیت‌تر می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات