زوم‌اَپ: با Hungry Shark Evolution دنیای زیر آب را از نگاه کوسه‌ها تجربه کنید

پنج‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کوسه یکی از خطرناک‌ترین موجوداتی است که زیر پهنه‌های بی‌کران آبی در حال حیات است. خوی بی‌رحم و خونخوار این حیوان، آن را دستمایه‌ی داستان‌ها و فیم‌های زیادی کرده است که می‌توان به یاد‌ماندنی‌ترین آن‌ها را «آرواره‌ها» خواند. به‌طور حتم تماشای چندصد باره‌ی برنامه‌های مستند حیات‌وحش رسانه‌ی ملی نیز نقش پررنگی در شناختمان از کوسه دارد، اما بازی Hungary Shark Evolution این حیوان را از منظر دیگری نمایش داده و عنان این حیوان را به دست کاربر می‌دهد.
تبلیغات

این بازی توسط استودیوی بازی‌سازی Future Games در شهر لندن توسعه داده شده و کاربران هر سه پلتفرم اندروید، ویندوزفون و iOS می‌توانند این بازی را از فروشگاه اپلیکیشن‌های خود دریافت کنند. Hungary Shark Evolution یک بازی مهیج تا حدودی اعتیادآور است که در آن کوسه‌ای که کنترل آن در دست شما است، با چالش‌های مختلفی روبر می‌شود که باید با جان سالم به در بردن از آن‌ها از فرصت‌های پیش آمده نیز استفاده کرده و با خوردن سایر ماهی‌ها به ادامه حیات کوسه و ورود به مراحل بعدی با کسب امتیازات و رسیدن به حد نصاب ادامه دهید.

HungarySharkEvoInt

با کنترل هدایت کوسه در مراحل مختلف، انواع مختلفی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که بستگی مستقیم به امتیازات جمع‌آوری شده دارد. برای سیرکردن شکم کوسه‌ی خود می‌توانید از انواع موجوداتی که در دریا وجود دارند، استفاده کنید که این موجودات شامل انسان‌ها نیز می‌شود که در پوشش غواص وارد دریا شده یا در ساحل دریا مشغول خوش‌گذرانی هستند.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات