استیو جابز گفته که اپل تلویزیون تولید نخواهد کرد

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
براساس نوشته‌های درج شده در کتاب «اپراتوری خالی از سکنه: اپل پس از استیو جابز» که توسط یوکاری کین به رشته تحریر در آمده، استیو جابز در جمع مدیران و کارمندان اپل گفته است که این کمپانی قصد ندارد تا تلویزیون تولید کند.
تبلیغات

مدت‌ها است که شایعه مربوط به تلویزیون اپل با نام iTV به گوش می‌رسد حتی مدیر عامل فعلی این شرکت، تیم کوک نیز سال گذشته چند بار اعلام کرد که صنعت تلویزیون برای این کمپانی جذاب است. اما براساس نوشته‌های یوکاری کین، گزارشگر سابق وال‌استریت‌ژورنال،‌ استیو جابز در جشن معرفی ۱۰۰ کارمند و مدیر برتر اپل در سال ۲۰۱۰ در پاسخ به این پرسش که آیا اپل وارد صنعت تلویزیون خواهد شد یا خیر، پاسخ منفی داده است.

جابز در پاسخ به این پرسش گفته است که:

تجارت تلویزیون وحشناک است. حاشیه سود آن افتضاح است و آن‌ها بدنبال تغییر آن نیستند.

البته در بیوگرافی استیو جابز که در سال ۲۰۱۱ توسط والتر ساکسون منتشر شد، اطلاعات متفاوتی در این باره درج گردید و در آن عنوان شد که استیو جابز امیدوار است تا بتواند صنعت تلویزیون را تغییر دهد. او بدنبال تغییر مشابه آنچه در صنعت موسیقی، کامپیوتر و ارتباطات ایجاد کرده، برای صنعت تلویزیون نیز بوده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اپل وارد صنعت تلویزیون خواهد شد و محصولی انقلابی را معرفی خواهد کرد یا ترجیح می‌دهد تا تمرکز بیشتری بر روی ابزارهای پوشیدنی و موبایل داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات