سامسونگ از باتری انعطاف پذیر حالت جامد خود پرده برداشت

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۰
مطالعه 1 دقیقه
چند روز پیش ال جی، باتری انعطاف پذیر خود را رونمایی کرد و امروز نیز سامسونگ در اقدامی مشابه کارکرد باتری منعطف خود را در نمایشگاه Korea Energy Show 2013 به نمایش عموم گذاشته است.
تبلیغات

از آنجایی که باتری جدید سامسونگ با استفاده از الکترولیت‌های غیرمایع تولید شده، نه تنها انعطاف پذیر بوده بلکه غیرقابل اشتغال و خراب شدن است و دوام بسیار بالایی دارد.

یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی تولید کنندگان گجت‌ها برای رسیدن به محصول انعطاف پذیر، باتری است که حالا به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده‌اند. سامسونگ و ال جی بالاخره اولین تلفن خمیده خود را معرفی کردند، هرچند این تلفن‌ها مجهز به صفحه نمایش انعطاف‌پذیر هستند اما دیگر قطعات آن‌ها قابلیت انعطاف را ندارند و از این رو محصول منعطف نیست.

شما می‌توانید باتری جدید سامسونگ را خم نموده، بپیچانید یا بتابانید. در همه این شرایط نیز باتری عملکرد خود را خواهد داشت و به تامین انرژی ادامه خواهد داد.

احتمالا در آینده از این باتری در ابزارهایی همچون تلفن خمیده Galaxy Round یا ابزارهای پوشیدنی استفاده خواهد شد. اما واقعا ما نیاز به تلفن انعطاف پذیر داریم؟ از این فناوری باید در چه محصولی استفاده کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات