تجارت تلفن هوشمند سونی رشد خوبی را تجربه می‌کند: فروش 9.6 میلیون دستگاه تلفن و سود 60 میلیون دلاری در سه ماهه دوم 2013

جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
بالاخره سونی به بازی بازگشت و توانست جایگاه نسبتا خوبی را در بازار تلفن‌های هوشمند برای خود ایجاد کند. براساس تازه‌ترین گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال 2013، سونی توانسته 9.6 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند که نسبت به 7.4 میلیون دستگاه همین فاصله زمانی در سال 2012، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.
تبلیغات

نکته جالب توجه دیگر آن است که فروش 9.6 میلیون دستگاه تلفن هوشمند باعث شده تا این بخش از کمپانی سونی، سود 60 میلیون دلاری را به همراه داشته باشد. این در حالی است که بخش موبایل سونی در سه ماهه دوم سال 2012 حدود 28.1 میلیون دلار ضرر داده بود.

مقاله‌های مرتبط:

    در دنیایی که رقبای قدرتمند و پرسرمایه‌ای همچون اپل و سامسونگ می‌تازند و شرکت‌های توانمندی همچون HTC در آن ضرر می‌دهد، رسیدن به سود کار دشواری است. تغییر در مدیریت سونی و همچنین اعمال سیاست‌های صحیح، این شرکت را در مسیر درستی قرار داده تا بتواند از بازار رقابتی اسمارت فون‌ها کسب درآمد کند. بدون شک کسب سود از بازار تلفن‌های هوشمند، برای سونی دستاوردی بزرگ محسوب می‌شود.

    سونی مهمترین عامل در رسیدن به این موفقیت را استقبال بسیار خوب از تلفن اکسپریا Z دانسته است. تلفن ضد آب 5 اینچی با صفحه نمایش 1080p و پردازنده 4 هسته‌ای که به لطف عرضه زودهنگام آن فروش بسیار خوبی را به همراه داشت.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات