برای داشتن کیفیت صدای بهتر، هدفون خود را مسواک کنید!

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شاید کمتر کسی به تمیز کردن هدفون اهمیت دهد. اما جالب است بدانید با انجام این کار، می‌توانید کیفیت صدای بهتری را از هدفون خود دریافت کنید. تنها با کمک چند وسیله‌ که غالبا در دسترس هستند، می‌توانید به سادگی و با کمترین زمان ممکن این کار را انجام دهید. با زومیت همراه باشید تا با بهترین شیوه‌ تمیز کردن هدفون آشنا شوید.
تبلیغات

کثیفی و چربی باقی مانده بر روی هدفون می‌تواند بر روی کیفیت صدای آن تاثیر گذار باشد. ضروری است برای داشتن صدایی شفاف و با کیفیت، بعد از گذشت مدتی هدفون خود را تمیز کنید. با این تفاسیر سعی کنید که با یک برنامه منظم و مداوم این کار را انجام دهید.

تدارکات مورد نیاز برای تمیز کردن هدفون:

  • یک ظرف حاوی صابون و آب گرم
  • یک پارچه نرم.
  • یک مسواک.
  • یک حوله کوچک

پس از فراهم نمودن وسایل مورد نیاز، پارچه را با ترکیب آب و صابون، خیس کنید. دقت داشته باشید که پارچه را در آب غوطه‌ور نکنید، بلکه آن را کمی مرطوب نمایید، زیرا هدف ما تمیز کردن یک وسیله برقی است، پس هر چه از آب کمتری استفده کنید، کم‌خطرتر و بهتر است.

برای تمیز کردن هدفون، ابتدا پد و سرپوش آن را جدا کنید. این کار به شما اجازه تمیز کردن هر جز بدون ترس از احتمال نفوذ آب به درون هدفون را می‌دهد. برای تمیز کردن این اجزا از پارچه مرطوب استفاده کنید.سپس برای برطرف کردن کثیفی‌های باقی مانده، از یک مسواک خشک و پارچه استفاده کنید. پس از پاک کردن تمامی قسمت‌ها و برای خشک نمودن هدفون، از حوله استفاده کنید. پس از خشک شدن، قسمت‌های جدا شده هدفون را در جای خود قرار دهید. هم‌اکنون می‌توانید از کیفیت صدای هدفون خود لذت ببرید.

تولیدکنندگان، تکنیک‌های دیگری را نیز برای برطرف کردن آلودگی‌های هدفون پیشنهاد می‌دهند. برای مثال شرکت Bose استفاده از آب اکسیژنه یا ترکیب آب و صابون را پیشنهاد می‌دهد. اما شیوه‌های بیان شده، راه‌حل‌هایی مطمئن و مناسب برای پاک کردن هدفون از آلودگی‌ها است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات