پوشش خبری زومیت از کنگره جهانی موبایل 2014

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
زمان زیادی تا آغاز به کار MWC 2014 در شهر بارسلونای اسپانیا باقی نمانده و ما در زومیت قصد داریم با انرژی بیشتر اخبار این رویداد جهانی را پوشش دهیم. در همین راستا زومیت کنفرانس سونی و سامسونگ را در روز دوشنبه، 5 اسفندماه به طور زنده پوشش خواهد داد و کلیه محصولات معرفی شده در کنگره جهانی موبایل را نیز معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی حوزه فناوری است که در آن کمپانی‌های مختلف به تلفن‌ها و فناوری‌های جدید خود می‌پردازند. بارسلونا میزبان همیشگی این کنگره خود را آماده پذیرش هزاران شرکت‌کننده و بازدیدکننده کرده و در روزهای آتی، همه توجهات به این شهر معطوف خواهد شد. بی‌شک با سیل عظیمی از اخبار متنوع حوزه تکنولوژی روبرو خواهیم بود و ما سعی خواهیم کرد تا جای ممکن، مهم‌ترین خبرها و تحلیل‌ها را به شما زومیتی‌های عزیز ارائه نماییم.

طی هفته‌های اخیر شایعات بسیاری درباره معرفی محصولات مختلف کمپانی‌های متعدد در نمایشگاه MWC مطرح شده است. برخی از این گمانه‌زنی‌ها ممکن است فقط در حد شایعه باقی بمانند، اما برخی از آنها نیز به زودی در MWC 2014 رنگ واقعیت به خود خواهند گرفت.

تا کنون سونی، سامسونگ، نوکیا، هواوی و فیسبوک زمان دقیق کنفرانس‌های خبری خود را اعلام نموده‌اند که ما روز دوشنبه، 5 اسفند راس ساعت 11 صبح با پوشش کنفرانس سونی و در ساعت 10 شب نیز با کنفرانس سامسونگ در کنار شما خواهیم بود. همزمان با کنفرانس سونی، رویداد خبری نوکیا نیز برگزار خواهد شد که سعی خواهیم کرد اخبار مرتبط با آن را نیز از دست ندهیم. به علاوه اخبار مهم کنگره جهانی موبایل 2014 را نیز طی برگزاری آن منتشر خواهیم نمود.

امیدواریم بتوانیم رضایت شما را جلب نموده و اخبار MWC 2014 را با سرعت و کیفیت بالا ارایه کنیم.

شما می‌توانید تمامی اخبار مرتبط با کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2014) را در آدرس www.zoomit.ir/mwc-2014/ مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات