با استفاده از کینکت و سرویس Shapify.me مجسمه سه بعدی خود را داشته باشید

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کاربران ایکس‌باکس می‌توانند با استفاده از کینکت و پرداخت هزینه‌ای معادل 59 دلار به سرویس Shapify، پرینت سه‌بعدی کوچکی را از هیکل خود در مقیاس کوچک دریافت کنند.
تبلیغات

اگر شما نیز دوست دارید تا تمثیلی از خود را در مقیاس کوچک داشته باشید، این سرویس بهترین امکان برای داشتن چنین مجسمه‌ای است. هزینه‌ی خرید یک پرینتر سه بعدی بسیار بالا است، اما سرویس Shapify.me این امکان را برای کاربران کینکت فراهم کرده است تا با هزینه‌ی اندکی مجسمه‌ی خود را از طریق پرینت سه بعدی به‌دست آورند.

این سرویس کاملا وابسته به کینکت مایکروسافت است و با استفاده از قابلیت Pose-Capturing‌ در کینکت کار می‌کند. این سرویس هم‌اکنون از طریق ایکس‌باکس 360 و همچنین نسخه‌ی ویندوز کینکت قابل استفاده است.

PrintInt

کاربران می‌توانند تصویر خود را در فیگور مورد نظر خود ثبت نموده و با استفاده از نرم‌افزار رایگان Shapify تغییرات مورد نظر را نیز روی تصویر اعمال کنند. لازم به‌ذکر است که در هنگام ثبت تصاویر خود باید فیگور خود را برای چند دقیقه حفظ کنید تا کینکت تصاویر مورد نظر را از زوایایی متفاوتی ثبت کند.

PrintInt2

حاصل پرینت، یک نمونه‌ی بسیار کوچک از هیکل کاربر است که بسیار شبیه به خود وی است. Shapify ایکس باکس وان و کینکت 2.0 را به‌عنوان سخت‌افزاری که از آن پشتیبانی می‌کند ذکر نکرده است، اما به‌طور حتم نسل جدی کنسول مایکروسافت نیز در آینده به این لیست اضافه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات