تقویم گوگل با طراحی و امکانات جدید در ماه ژوئن به روز رسانی خواهد شد

شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
تصاویر نسخه جدید اپلیکیشن تقویم گوگل با طراحی متفاوت به بیرون درز کرد. آن طور که از شواهد پیداست، در این نسخه، از انیمیشن‌ها و افکت‌های جذاب تازه‌ای استفاده شده و افرادی که شانس استفاده از این نسخه جدید را داشته‌اند، به نوعی  طراحی آن را مورد تحسین قرار می‌دهند. برای آشنایی بیشتر با امکانات جدید تقویم گوگل با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در بخش طراحی نسخه جدید اپلیکیشن تقویم، از رنگ‌ها و آیکون‌های کمتری نسبت به نسخه فعلی استفاده شده و در عوض، انیمیشن‌ها و افکت‌های بیشتری به آن افزوده شده است. 

از جمله امکانات جدید تقویم گوگل، می‌توان به ویژگی دستور کار روزانه آن اشاره کرد که به شما اجازه ارسال برنامه روز جاری را به ایمیلتان می‌دهد. بخش‌های مهم و قرار ملاقات‌های هر روز با رنگ کدگذاری خواهد شد و یادآوری‌های تولد در نمای کلی تقویم نیز به نمایش در خواهند آمد. همچنین لیستی از تولد‌های پیش‌رو دوستان‌تان از طریق گوگل پلاس گردآوری شده و به صورت دایره‌هایی در تقویم نمایان خواهند شد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب مشاهده می‌کنید، دایره‌هایی برای ایجاد یاد‌آوری‌، روز‌های مهم در هر ماه، تعبیه شده تا به کمک آن‌ها روزهای مهم را علامت‌گذاری کنید.

شما می‌توانید نسخه جدید اپلیکیشن تقویم گوگل را در کمتر از دو ماه دیگر در ماه ژوئن (خرداد-تیر) و در خلال کنفرانس سالانه Google I/O مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات