نوکیا مشغول کار بر روی یک پخش کننده موسیقی همانند آیپاد شافل است

چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
از آن‌جایی که نوکیا نتوانسته است در بازار گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها بر سلطه اپل غلبه کند، حال این کمپانی قصد دارد شانس خود را در تولید پخش کننده موسیقی امتحان کند.
تبلیغات

کمپانی فنلاندی نوکیا که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شد، هم‌اکنون مشغول کار بر روی یک محصول جدید است. این محصول جدید، یک پخش کننده موسیقی است که گفته می‌شود شبیه به آیپاد شافل اپل می‌باشد.

این محصول جدید که تحت نام Guru در حال توسعه است، از نظر ظاهری شباهت زیادی به پخش کننده موسیقی اپل دارد، و در عین حال از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند.

هنوز دلیل پشتیبانی از NFC در این محصول مشخص نیست، اما به نظر می‌رسد نوکیا قصد دارد پخش کننده موسیقی خود را با گوشی‌های هوشمند سری لومیا هماهنگ نماید.

یکی از نکات عجیب در مورد این محصول این است که با وجود گوشی‌های هوشمند قدرتمند با سیستم‌های صوتی با کیفیت، آیا نیازی به استفاده از یک پخش کننده موسیقی وجود دارد؟!

هنوز مشخصات بیشتری از این دستگاه در دست نیست، اما گفته می‌شود که نوکیا سعی کرده از یک باتری مخصوص با طول عمر بسیار بالا در این محصول استفاده نماید که شاید بتوان به عنوان دلیل موجه برای عرضه آن قلمداد کرد.

همان‌طور که می‌دانید، نوکیا قصد دارد در روز 30 مهرماه امسال، چندین گوشی جدید از خانواده‌های لومیا و آشا را معرفی نماید؛ شاید این MP3 Player نیز یکی از همین محصولات جدیدی باشد که نوکیا در آن روز معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات