تصاویر رابط کاربری دوربین Moto X به همراه آموزش تصویری استفاده از آن به بیرون درز کرد

سه‌شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های گذشته بسیاری از شایعات، به گوشی موتو ایکس موتورولا تعلق داشتند و تقریبا اکثر مشخصات فنی و سخت‌افزاری این گوشی فاش شده است. اما امروز یک مشخصه نرم‌افزاری جدید از این گوشی به بیرون درز کرده که ما را بیشتر با بخش نرم‌افزاری این گوشی آشنا می‌سازد. این مشخصه جدید، اپلیکیشن دوربین موتو ایکس است.
تبلیغات

اپلیکیشن دوربین موتو ایکس دارای ویژگی‌های بدیع، تازه و دوست داشتنی است. با وجود اینکه بسیاری از قسمت‌های این اپلیکیشن جدید هستند، اما برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن دوربینی که در اندروید 4.2 نیز وجود دارند، در این گوشی مشاهده می‌شود.

بخش تنظیمات مربوط به دوربین در این اپلیکیشن، در یک نیم‌دایره که در قسمت چپ اپلیکیشن وجود دارد، قرار گرفته‌اند و کاربر با کشیدن انگشت خود از منتهی الیه سمت چپ اپلیکشن به سمت راست، می‌تواند دوربین و ویژگی‌های مربوط به آن‌را تنظیم نماید.

چنانچه همین کار را از سمت راست به چپ انجام دهید، به قسمت گالری تصاویر و ویدیوها منتقل خواهد شد.

MotoXUntitled2

هیچ دکمه فیزیکی مخصوص عکاسی و فیلم‌برداری بر روی موتو ایکس وجود ندارد، و کاربر مجبور است تا با لمس دکمه طراحی شده در این اپلیکیشن اقدام به تهیه عکس و فیلم نماید. برای تهیه چندین عکس پشت سر هم نیز می‌بایست انگشت خود را  بر روی بخشی از تصویر فشار داده و نگهدارید.

برای زوم کردن نیز هنگامی که در محیط اپلیکیشن دوربین موتو ایکس هستید، می‌توانید انگشت خود را از قسمت پایین به سمت بالای صفحه نمایش و بالعکس بکشید.

اگر تمایل دارید  با این گوشی جدید و قابلیت‌ها بسیار آن به طور کامل آشنا شوید، تنها کافیست تا دهم مرداد ماه امسال صبر کنید تا این گوشی به طور رسمی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات