تولید انبوه صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد بزرگ آغاز شد تا محصول در اوایل 2014 عرضه گردد

سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است شاهد شایعات و شواهدی از تلاش اپل برای طراحی و ساخت یک آیپد بزرگ 12 یا 13 اینچی هستیم. امروز نیز اخباری منتشر شده که نشان می‌دهند، تامین کنندگان منتخب اپل، تولید انبوه صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد بزرگ را آغاز کرده‌اند تا اپل این محصول را در اوایل سال 2014 روانه بازار کند.
تبلیغات

براساس گزارش رسانه کره‌ای Korea Times، اولین تولیدات صفحه نمایش 12.9 اینچی آیپد، آغاز شده است. این رسانه در ادامه گزارش امروز خود به زمان عرضه این محصول نیز اشاره کرده و آن را اوایل سال آینده میلادی دانسته است.

ظاهرا اپل به شدت علاقمند است تا یک آیپد جدید و بزرگ را با صفحه نمایش 12.9 اینچ تولید کند تا تبلت این کمپانی بیش از پیش، عرصه را برای کامپیوترهای شخصی تنگ نماید. به این ترتیب آیپد در سه سایز 7.9 اینچ، 9.7 اینچ و احتمالا 12.9 اینچ عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که اپل با همکاری شرکای تولیدکننده نمایشگر، در تلاش است تا کیفیت و وضوح تصویر صفحه نمایش آیپد بزرگ را بهبود بخشد و رزولوشن آن را به Ultra HD یا 4K نزدیک کند.

پیش از این، رسانه‌های معتبر دنیا مانند وال استریت ژورنال نیز وجود آیپد بزرگ 12 یا 13 اینچی را تایید کرده بودند.

علاوه بر اپل شایعات مختلفی مبنی بر تلاش سامسونگ و برخی دیگر از کمپانی‌ها نسبت به ساخت تبلت با صفحه نمایش بزرگ تر از 12 اینچ به گوش می‌رسید و این بدین معناست که در سال آینده شاهد شکل گیری بازار جدیدی در شاخه تبلت‌ها خواهیم بود.

نظر شما در باره یک آیپد یا یک تبلت بزرگ از خانواده گلکسی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات