ال‌جی در حال آماده سازی تلفن ضد آب Optimus GJ است

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
سونی اولین تلفن هوشمند برجسته بازار که درمقابل نفوذ آب به داخل دستگاه مقاوم بود را وارد بازار کرد. حال به نظر می‌رسد تلفن اکسپریا Z که بررسی آن را پیش‌تر در زومیت خواندید، راه را برای دیگر تولیدکنندگان ابزارهای اندرویدی باز کرده تا محصولات ضد آب خود را تولید و روانه بازار کنند. شواهدی به دست آمده که نشان می‌دهد، ال جی قصد دارد نسخه ضد آب تلفن Optimus G را به‌زودی برای بازار تایوان معرفی کند.
تبلیغات

اطلاعات و شایعات مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهند، سامسونگ در تلاش است، نسخه ضد آب تلفن گلکسی اس 4 را با نام Galaxy S4 Active روانه بازار کند. از طرفی بدون شک سونی راه اکسپریا Z را ادامه خواهد داد و تلفن‌های ضد آب بیشتری را طراحی و تولید خواهد کرد. اما این همه ماجرا نیست و ال جی نیز در تلاش است تا نسخه ضد آب تلفن شیشه‌ای اپتیموس جی خود را به‌زودی وارد بازار تایوان کند.

بدین‌ترتیب موج تازه‌ای از تلفن‌های اندرویدی ضد آب در راه است که احتمالاً امسال شاهد آن خواهیم بود. یکی از موارد رایج در بروز آسیب‌های جدی در تلفن‌های هوشمند، نقوذ مایعات است و اگر تلفن‌های هوشمند از این قابلیت پشتیبانی کنند، بدون شک به دوام این محصولات کمک خواهد کرد.

تلفن Optimus GJ در واقع از همان مشخصات سخت‌افزاری اپتیموس G بهره می‌برد با این تفاوت که ضد آب شده است. گفته می‌شود که این تلفن مجهز به صفحه‌نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 720p، پردازنده 4 هسته‌ای S4 Pro و 2 گیگابایت حافظه رم است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات