Rovio نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین را با نام Angry Birds Stella رونمایی کرد

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
زمان آن رسیده که طرفداران بازی پرندگان خشمگین بار دیگر هیجان زده باشند؛ چرا که Rovio بالأخره از نسخه جدید این بازی با عنوان Angry Birds Stella رونمایی کرد. این کمپانی همانطور که در زومیت پوشش داده شد، چند روز پیش نیز تیزر مربوط به این نسخه را با عنوان ماجراجویی بزرگ و پرندگان جدید منتشر کرده بود.
تبلیغات

 نقش اصلی این نسخه از بازی که با عنوان «بهترین دوستان برای همیشه، اغلب اوقات» معرفی شده، پرنده صورتی رنگی به نام Stella است که برای اولین بار در پرندگان خشمگین نسخه Season معرفی شد. این پرنده صورتی بعنوان شخصیتی خشن و چابک که دوستان زیادی را برای همراهی خود دارد، شناخته شده است. همچنین به نظر می‌رسد که چندین شخصیت دیگر نیز در این نسخه معرفی شده‌اند.

با توجه به پوستر و توضیحات منتشر شده به نظر می‌رسد که در این نسخه با تمرکز بر روی جلب توجه قشر مؤنث به بازی پرندگان خشمگین روبرو هستیم؛ این استدلال تنها بنا بر این پرنده صورتی شکل نگرفته است (اگرچه یکی از دلایل آن محسوب می‌گردد)؛ بلکه شعار و فضای کلی طراحی این نسخه به نظر تا حدود زیادی بر جنبه فمنیستی و تأکید بر الهام گرفتن، توانمندسازی و دیگر مسائل اساسی مربوطه تمرکز دارد.

در اطلاعیه رسمی این نسخه چنین آمده است که "نسخه Stella درها را بر روی بخشی از جهان Angry Birds باز خواهد کرد که هرگز تا کنون شاهد آن نبوده‌اید! در این نسخه با مسائل جذاب و ماجراجویی‌های گوناگون مواجه خواهید بود؛ اما دسته‌ی پرندگان (مونث) دوست داشتنی ما باید با مجموعه‌ای از مشکلات جدی که دوستی آن‌ها را تهدید می‌کند و نیز عوامل محیطی روبرو شوند. خوشبختانه Stella و دوستانش در یافتن راه‌حل‌های خلاقانه بسیار خوب عمل می‌کنند!".

مدیرعامل Rovio می‌گوید: "Angry Birds Stella قالب محدود قبلی را با معرفی شخصیت‌های قدرتمند و جذاب که به واقع برای یک هدف ایستادگی می‌کنند می‌شکند و بسیاری ویژگی‌ها و واقع‌گرایی‌ها را نیز به مجموعه می‌افزاید".

Rovio تصمیم دارد پا را از تولید بازی فراتر گذاشته و مجموعه انیمیشن‌ها، کتاب‌ها و اسباب‌بازی‌های جدید پرندگان خشمگین خود را نیز تولید نماید. بر اساس پست رسمی منتشر شده در وب‌سایت Rovio، انتظار می‌رود Angry Birds Stella طی پاییز سال جاری ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات