نصب ویجت آب و هوای اچ‌تی‌سی در گوشی‌های اندرویدی

چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
چگونه ویجت اعلام وضعیت آب و هوای رابط کاربری Sense 6.0 را در تلفن‌هوشمند اندرویدی خود داشته باشیم؟
تبلیغات

همانطور که دیروز در زومیت خواندید، اچ‌تی‌سی طی مراسمی از آخرین تلفن‌هوشمند خود یا همان اچ‌تی‌سی وان 2014 پرده برداشت. یکی از تغییرات در این تلفن‌ هوشمند همراه شدن آن با نسل جدید رابط کاربری سنس است.

این رابط کاربری از ویجت‌های جدیدی برای وضعیت آب و هوا و همچنین نشان‌دادن ساعت بهره برده است. درصورتی که علاقمند به استفاده از ویجت ساعت و وضعیت آب و هوای رابط کاربری سنس 6.0 باشید، می‌توانید در ادامه نحوه‌ی استفاده از آن را در تلفن‌هوشمند اندرویدی خود فرا بگیرید.

رابط کاربری جدید از الگوی طراحی ساده‌تری پیروی می‌کند که با طراحی تخت همراه شده و این سادگی به مراتب بیش از پیش احساس می‌شود. طراحان اچ‌تی‌سی اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوا و همچنین ساعت را در پس زمینه‌ای سفید به کاربر نمایش می‌دهند که بسیار ساده طراحی شده و اطلاعاتی مضاف بر آنچه که کاربر نیاز دارد، ارائه نمی‌دهد.

در صورتی که علاقمند به داشتن چنین قابلیتی در تلفن‌هوشمند اندرویدی خود باشید، لازم نیست تا به سراغ خرید اچ‌تی‌سی وان جدید بروید، حتی نیازی به خرید یک تلفن‌هوشمند تولید شده توسط اچ‌تی‌سی نیز ندارید. به واسطه‌ی تلاش‌های تیم توسعه‌ دهنده‌ی XDA هم‌اکنون و پس از یک روز از عرضه‌ی اچ‌تی‌سی وان جدید به‌همراه سنس 6، می‌توان ویجت آب و هوا و ساعت این تلفن‌هوشمند را در سایر تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی نیز مورد استفاده قرار داد.

  • ابتدا Ultimate Custom Widget-UCCW را دانلود کرده و روی تلفن‌ هوشمند اندرویدی خود نصب کنبد.
  • پوسته‌ی مربوط به ویجت آب و هوای اچ‌تی‌سی وان جدید را دانلود کرده و سپس روی Open کلیک کنید.
  • به بخش ویجت‌های تلفن‌هوشمند خود رفته و ویجت مربوط به 2*4 UCCW را که در مرحله‌ی اول دانلود و نصب کرده‌اید، انتخاب کرده و به صفحه‌‌ی Home منتقل کنید.
  • لیستی از پوسته‌های موجود به نمایش درخواهد آمد که می‌توانید از میان گزینه‌های موجود نمونه‌ی 12 ساعتی یا 24 ساعتی پوسته‌ی HTC Onr M8 Clock را انتخاب کنید.
  • هم‌اکنون شما در صفحه‌ی Home تلفن‌هوشمند خود می‌توانید این ویجت را مشاهده کنید.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات