زوم‌اپ: کاهش حجم تصاویر موجود بر روی دستگاه اندرویدی با AVG Image Shrink

سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از قطعات گران‌قیمت گجت‌های هوشمند حافظه‌ها هستند. حتی قیمت حافظه‌های خارجی microSD نیز چندان ارزان نیست. به همین دلیل مدیریت کردن بهینه‌ی فایل‌ها یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در جهت خالی کردن فضای ذخیره سازی ابزارهای هوشمند بکار برد.
تبلیغات

مضاف بر حافظه‌ها، بسیاری از کاربران برخی مواقع از اینترنت موبایل برای گشت و گذار در وب و انجام امور مرتبط با اینترنت استفاده می‌کنند و یکی از رایج‌ترین کارها نیز به اشتراک گذاشتن تصاویر موجود بر روی گوشی و تبلت است. به همین منظور چنانچه موفق به کاهش حجم تصاویر شویم می‌توانیم علاوه بر افزایش فضای خالی موجود بر روی حافظه، در ترافیک مصرفی اینترنت موبایل نیز صرفه جویی نماییم.

com.avg.shrinker0.jpg

با استفاده از اپلیکیشن AVG Image Shrink می‌توانید دقیقا همین امور را انجام دهید.

درست حدس زدید! اولین چیزی که پس از شنیدن نام AVG به ذهن خطور می‌کند مباحث مرتبط با امنیت و آنتی ویروس است. اما این بار این کمپانی با ارائه‌ این اپ سعی کرده قدرت خود را در زمینه کاهش حجم فایل و به خصوص فایلهای تصویری به رخ بکشد.

با استفاده از این اپ می‌توانید تصاویر را به صورت آنلاین با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های گوناگون به اشتراک بگذارید.

فرمت فایل‌های پشتیبانی شده در این اپ عبارت‌اند از: JPEG، PNG و BMP.

یکی از ویژگی‌‌های تحسین برانگیز AVG Image Shrink عدم کاهش کیفیت تصاویر پس از کاهش حجم است. در حالت اتوماتیک و خودکار کیفیت تصویر کم حجم با تصویر اصلی تفاوت ندارد، اما در حالت کاهش حجم دستی ممکن است کیفیت تصویر نهایی از تصویر اصلی کمتر باشد که در این حالت نیز تفاوت آنقدر فاحش نخواهد بود.

این اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات