اپل می‌خواهد 22 میلیون دلار از هزینه‌های دادگاه را از سامسونگ بگیرد

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که نبرد بر سر پتنت‌ها به این زودی‌ها به پایان نخواهد رسید. اپل بیش از 60 میلیون دلار را خرج موارد قانونی مرتبط با دادگاه مناقشه این شرکت با سامسونگ، نموده است و حالا بدنبال آن است تا بخشی از آن را که برابر 22 میلیون دلار است از سامسونگ طلب کند.
تبلیغات

سال‌ها قبل، محصولات سری گلکسی سامسونگ روانه بازار شدند تا با آیفون به رقابت بپردازند و کمی بعد نیز اپل، تولید کننده کره‌ای این تلفن‌ها را به دادگاه کشید تا آن را متهم به سوء استفاده از پتنت‌های تحت کنترل خود کند.

اپل در مجموع حدود 60 میلیون دلار را خرج وکلا و هزینه‌های قانونی شکایت از سامسونگ نموده و حالا که رقیب را محکوم نموده قصد دارد، بخشی از هزینه‌های انجام شده خود را جبران کند. قرار است دو غول دنیای فناوری در سی‌ام ژانویه سال آینده برای بررسی این موضوع وارد دادگاه شوند.

دادگاه اولیه مناقشه اپل و سامسونگ، شرکت سامسونگ را محکوم به استفاده بدون اجازه از پتنت‌های اپل کرد و جریمه 1.05 میلیارد دلاری را برای این شرکت در نظر گرفت. اما سامسونگ توانست در دادگاه تجدیدنظر مبلغ 450 میلیون دلار را از جریمه اولیه را کم کند. چندی پیش نیز اپل، سامسونگ را محکوم به سوء استفاده از اسناد ارائه شده این شرکت کرد و دادگاه نیز 290 میلیون دلار، سامسونگ را جریمه نمود.

حال باید صبر کنیم تا ببینیم، آیا اپل قادر خواهد بود، بار دیگر سامسونگ را در دادگاه به زانو در آورد .

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات