نمایش همکاری سامسونگ با کیدروبات، ترک بایکس، BMW و 3D Systems در CES 2014

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۴:۱۶
مطالعه 5 دقیقه
امروز شرکت سامسونگ الکترونیکس غرفه تعاملی شراکتی خود را با BMW، Trek Bikes، Kidrobot و3D Systems کلید می‌زند. در این غرفه قابلیت‌های دستگاه‌های گلکسی در همکاری با شرکای سامسونگ در سالن Las Vegas Convention Center به نمایش گذاشته می‌شود.
تبلیغات

BMW: قابلیت کنترل از راه دور BMW i3 با گلکسی گیر سامسونگ

BMW i3 اولین خودروی کاملاً الکتریکی دنیا، از سیم کارتی استفاده می‌کند که در هر زمان دسترسی و کنترل خودرو را از راه دور به راننده می‌دهد. استفاده از اپلیکیشن BMW i Remote به راننده این امکان را می‌دهد که از طریق تلفن هوشمند از اطلاعات خودروی خود از قبیل حرارت، قدرت باطری، باز یا بسته بودن پنجره و سان‌روف در هر جایی آگاه شود.

Galaxy-Gear-and-BMW-i3-3

سامسونگ و BMW این همکاری را در راستای خلق و طراحی گلکسی گیر بطور اختصاصی برای نرم‌افزار BMW i Remote و به نمایش گذاشتن آن انجام دادند. گلکسی گیر سامسونگ که تجربه‌های تلفن هوشمند را بر روی یک ساعت مچی گسترش داده‌است، به کاربر این امکان را می‌دهد که علاوه بر دیدن ساعت، بسیار راحت به ماشین خود دسترسی داشته باشد. راننده می‌تواند تمام اطلاعات لازم در مورد خودروی خود را، بدون اینکه لازم باشد تلفن خود را از جیبش بیرون بیاورد، روی ساعت مچی اش ببیند و آنها را کنترل کند.

Galaxy-Gear-and-BMW-i3-2

با وجود این فناوری می‌توان با استفاده از گلکسی گیر، BMW i3 را مستقیما با مچ دست خود کنترل کرد. رابطه‌ی بین گلکسی گیر و i3، از دیدن اطلاعات وضعیت خودرو تا کنترل آن از راه‌ دور، به کاربر تجربه‌ی جدیدی در این زمینه می‌دهد.

در نمایش ارتباط گلکسی گیر با BMW i3، عملیاتی که در مورد اطلاعات مهم کاربر و خودرو انجام می‌شود، نشان داده شد که این عملیات عبارتند از:

  • وضعیت شارژ باطری و مقداری که می‌تواند با این مقدار شارژ حرکت کند
  • وضعیت باز یا بسته بودن پنجره‌ها، درها و سان‌روف ماشین
  • احتیاج ماشین به سرویس یا بازدید فنی
Galaxy-Gear-and-BMW-i3-4

علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند دمای داخل خودرو را قبل از سوار شدن از راه دور کنترل کند و همچنین کاربر می‌تواند آدرس مورد نظرش را که می‌خواهد به آنجا سفر کند، از طریق Galaxy S Voice به دستگاه GPS خودرو بفرستد تا به هنگام سوار شدن در خودرو، همه چیز برای حرکت به سمت مقصد آماده باشد.

Trek Bikes: بسوی پیشرفت سبک زندگی دیجیتالی

Samsung-Trek-Bike

سامسونگ و ترک بایکس، که پیشرو در طراحی و ساخت دوچرخه است، برای بکار بردن قدرت تلفن همراه هوشمند در رابطه با دوچرخه دست به همکاری زده‌اند.

ترک بایکس دوچرخه‌ای طراحی کرده که برای راحتی کاربران استفاده از امکانات مختلف تلفن هوشمند را با دوچرخه ایجاد میکند.

  • شارژ باطری تلفن همراه در هنگام پدال‌ زدن که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه نگران شارژ باطری‌اش باشد از امکانات آن از جمله GPS استفاده کند.
  •  با نصب گلکسی نوت۳ یا گلکسی گیر در داخل دستگیره دوچرخه، دوچرخه‌سوار می‌تواند از امکانات سنسور آنها استفاده کرده یا از راه دور با دوچرخه‌اش در تماس باشد.

Kidrobot: وقتی تکنولوژی، هنر و طراحی با یکدیگر آمیخته می شوند

3 miwe

سامسونگ و کیدربات، که یکی از بزرگترین شرکت‌ها در ساخت و طراحی اسباب بازی‌های منحصر به فرد و ابزار و وسایل جانبی زندگی است، برای طراحی ابزارهایی که از قدرت تلفن‌های هوشمند استفاده می‌کنند، شروع به همکاری کردند. پلتفرمی که با گذر زمان اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد. این همکاری، فناوری‌های تلفن هوشمند را با ابزارهای جانبی و اپلیکیشن‌های خلاقانه به کاربر وصل می‌کند.

در غرفه سامسونگ، کیدربات به نمایش وسایلی می‌پردازد که از گلکسی گیر الهام گرفته‌اند. ۳ آدمک تخیلی به همراه ۵۰۰ ربات کوچک با همکاری ابزارها و امکانات گلکسی به نمایش گذاشته خواهد شد.

3D Systems: پُلی بین چاپ سه بعدی و کاربران

3dprint thumbnail

علاوه بر شرکای مختلف، سامسونگ به همکاری با 3D Systems نیز دست زده است تا چاپ ۳ بعدی را به کاربران ارائه دهد.

Galaxy Note برای خلاقیت و سادگیِ طراحی تولید شده‌است و هم اکنون دست میلیون‌ها مشتری در دنیا قرار دارد. همکاری 3D Systems با سامسونگ می‌تواند نشان دهد که طراحی و خلق ایده‌های جدید می‌تواند به چه اندازه آسان باشد. 3D systems اپلیکیشنی برای Galaxy Note طراحی کرده که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به طراحی سکه‌ پرداخته و آن‌ها را به پرینتر سه بعدی بفرستد و بعد از چاپ، آنها را در کیف‌های Galaxy Note که به همین منظور طراحی شده‌اند، قرار دهد. همچنین بازدیدکنندگان این شانس را دارند تا با Galaxy Note طرح‌هایی به سلیقه خودکشیده و در همان‌جا آنها را چاپ کنند.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات