سونی بدنبال فروش ۲۵ میلیون تلفن هوشمند است

سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
براساس اطلاعات منتشر شده توسط دیجی‌تایمز، گویا سونی درنظر دارد تا یک درخواست مبنی بر تولید ۲۵ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند را به تولیدکنندگان تایوانی ارائه دهد. این میزان نیمی از برنامه‌ی تولید سونی است که در نظر دارد تا در سال جاری میلادی روانه‌ی بازار کند. برنامه‌ی سونی عرضه‌ی 50 میلیون دستگاه از آپریل 2014 تا مارس 2015 است.
تبلیغات

سونی موبایل سال پیش در نظر داشت تا 46 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به بازار عرضه کند. با پایان سال و ارائه‌ی گزارش‌های مربوط به میزان فروش تلفن‌های‌هوشمند این کمپانی، سونی موبایل سال گذشته موفق به فروش 40 میلیون دستگاه شده است. در صورتی که بخواهیم بصورت دقیق تعداد تلفن‌های‌هوشمند عرضه شده را موشکافی کنیم، باید بداینم که سونی موبایل در دوره‌ی پیش قادر به عرضه‌ی 39.1 میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند شده است.

کمپانی نام‌آشنای سرزمین خورشید تابان سال بسیار خوبی را پشت سر نهاده است. این کمپانی سال 2013 را با عرضه‌ی اکسپریا Z در نمایشگاه 2013 CES آغاز کرد که برای اولین بار ناظران شاهد نمایش این تلفن‌هوشمند در داخل تنگ آب بودند. در ادامه سونی سنت عرضه‌ی یک پرچمدار در هر سال را زیر پا گذاشت و اکسپریا Z1 را روانه‌ی بازار کرد. نمایشگاه CES 2014 شاهد ظهور اکسپریا Z1 کامپکت بود که سنت استفاده از مشخصات فنی ضعیف را در نسخه‌های مینی پرچمداران زیر پا گذاشت. در کنگره‌ی موبایل بارسلون نیز سونی با دست پری وارد سرزمین ماتادورها شده بود و با معرفی اکسپریا Z2 بسیاری را شگفت زده کرد. لازم به‌ذکر است که روند موفقیت‌های این کمپانی با انتشار گزارش مالی سال مالی 2013 تکمیل شد، چراکه بخش موبایل سونی در حکم یکی از شاخه‌های سودآور کمپانی سونی ظاهر شده بود.

در حدود 12 تا 13 میلیون دستگاه از تلفن‌های‌هوشمند سفارش داده شده مربوط به نمونه‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه‌های 3G و 4G است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات