هدست واقعیت مجازی سامسونگ با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد

یک‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ هدست واقعیت مجازی خود را با همکاری Oculus VR تولید کرد و همین چند روز پیش آن را در نمایشگاه IFA رونمایی کرد. در واقع این هدست به عنوان یکی از لوازم جانبی‌های نوت ۴ به حساب می‌آید که قرار است پایان سال جاری میلادی به بازار وارد شود.
تبلیغات

 طبق معمول، مدیر عامل سامسونگ در مورد خرجی که این لوازم جانبی برای دارندگان نوت ۴ خواهد داشت، صحبتی نداشت اما قیمت این دستگاه به تازگی مشخص شده است.

بر اساس گزارشی جدید، هدست سامسونگ Gear VR در زمان عرضه بر چسب قیمت ۱۹۹ دلار را خواهد داشت. این قیمت به استثنای فبلت جدید این شرکت است که با قیمت آزاد ۷۹۹ دلار و قیمت قراردادی دو ساله ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. پیش از این شایعه شده بود که هدست واقعیت مجازی سامسونگ قرار است در اروپا با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه شود که گزارش جدید این شایعه را به حقیقت تبدیل می‌کند.

در انگلیس از همین الان می‌توان  Gear VR را با قیمت ۱۵۰ دلار پیش‌ خرید کرد، البته هیچ زمانی برای در دسترس قرارگیری آن ذکر نشده است. خرید این هدست شما را به خرید یک نوت ۴ محتاج خواهد کرد. در هر حال اکنون قیمت این هدست واقعیت مجازی سامسونگ نیز مشخص شده و تنها لازم است درباره زمان عرضه رسمی آن کنجکاو باشیم. در صورت اعلام و مشخص شدن این زمان نیز شما را با خبر خواهیم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات