اولین ساعت هوشمند ZTE که در سه ماهه دوم 2014 عرضه می‌شود فقط با گوشی‌های هوشمند ساخت این شرکت کار خواهد کرد

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
اگرچه هنوز نمی‌توان با قطعیت گفت که سرنوشت ساعت‌های هوشمند چگونه رقم خواهد خورد و این‌که آیا کاربران از این گجت پوشیدنی استقبال خواهند کرد یا خیر، اما بسیاری از بازارهای پر رونق، اکنون شاهد حضور برندهای نام آشنایی همچون کوالکام هستند که سعی دارند خود را به عنوان مدعیان اصلی این حوزه معرفی کنند.
تبلیغات

کمپانی چینی ZTE طی یک بیانیه رسمی که در روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شد اعلام کرد که ساعت هوشمند خود را در سه ماهه سوم سال 2014 میلادی منتشر خواهد کرد. بنا به گفته سخنگوی این کمپانی، ساعت هوشمند ZTE شباهت زیادی به ساعت هوشمند سامسونگ داشته، اما از لحاظ قیمت، بسیار ارزان‌تر از Galaxy Gear خواهد بود.

اما خبر بد برای علاقه‌مندان این که این ساعت ابتدا در کشور چین عرضه می‌شود و نکته دیگر اینکه ساعت هوشمند ZTE، تنها با گوشی‌های ساخت این کمپانی کار خواهد کرد.

درست شبیه گوشی Nubia Z5 که تصویر آن را در ابتدای این مقاله مشاهده کردید، سران ZTE اعلام کرده‌اند که احتمال عرضه این ساعت در کشور‌های اروپایی و آمریکا، چندی پس از عرضه رسمی آن در چین وجود دارد.

همچنین آن‌ها معتقدند که نسل‌های بعدی این ساعت هوشمند قادر به کار کردن با تمامی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید خواهند بود.

اگر چه بازار گجت‌های پوشیدنی در چین به رونقی بازار گوشی‌های هوشمند نیست، اما «لو کیان‌هائو»، معاون ارشد بازاریابی ZTE معتقد است که حضور یک ساعت هوشمند در کنار گوشی‌های این کمپانی می‌تواند یک امتیاز مثبت تلقی شود.

شاید این نظریه بازاریابی کودکانه و ساده لوحانه به نظر برسد، اما این نکته را در نظر بگیرید که این کمپانی به سختی مشغول کار بر روی عینک و کفش‌های هوشمند نیز می‌باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات