آواژنگ خبر از حضور قدرتمند در سال آتی داد

دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
شرکت آواژنگ در روزهای پایانی سال، برنامه‌‌ای را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد و در آن گزارش خلاصه‌ای از عملکرد این شرکت در سال جاری و برنامه‌های خود در سال آینده ارائه کرد. آواژنگ که در نیمه دوم سال جاری حضور پر رنگ‌تری را نسبت به نیمه اول سال، تجربه کرده است، قصد دارد در سال آینده با قدرت بیشتر در بازارهای مختلف از جمله تبلت و نوت‌بوک ظاهر شود.
تبلیغات

در ابتدای این برنامه سعیده قاسمی مدیر واحد بازاریابی و تبلیغات شرکت آواژنگ گزارش خلاصه‌ای از عملکرد شرکت در سال جاری ارائه کرد. وی ابتدا درباره سال گذشته و فعالیت های آواژنگ، اضافه‌شدن محصولات متعدد به سبد کالا و موفقیت‌های واحد خدمات این شرکت صحبت کرد. به گفته وی، واحد خدمات آواژنگ به عنوان یکی از چهار مرکز برتر خدمات‌رسانی محصولات گیگابایت در دنیا شناخته شده است.

در ادامه، محور اصلی صحبت‌های ایشان درباره اهمیت مشتری و سیاست‌های مشتری‌مداری آواژنگ بود. از این رو شرکت آواژنگ به تازگی بخش جدیدی تحت عنوان "رضایت مشتری" را راه‌اندازی کرده است که در آن به تمامی انتقادات، شکایات و پیشنهادات مشتریان رسیدگی خواهد شد. ارتباط مشتریان نیز از طریق تماس تلفنی، ایمیل و SMS مقدور است.

قاسمی در ادامه درباره محصولاتی که به سبد کالاهای تحت گارانتی آواژنگ اضافه شده اند، از جمله نوت بوک و تبلت، پرینترهای اداری و خانگی، ویدئو پروژکتورها، سرورها، رایانه های یکپارچه و لوازم جانبی، اشاره کرد و این نوید را داد که در سال پیش رو این محصولات گسترده‌تر نیز خواهند شد. وی از دوستان فعال در رسانه خواست که به ترویج فرهنگ استفاده از محصولات گارانتی‌دار که از مسیر قانونی وارد کشور شده‌اند کمک کنند و کاربران را از مشکلات بوجود آمده در اثر خرید محصولات غیر قاونی یا در اصطلاح محصولات شرکتی آگاه سازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات