Dell به زودی لپ‌تاپ لمسی مبتنی بر ویندوز 8.1 خود را با قیمت 349 دلار عرضه می‌کند

چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
مطالعه 1 دقیقه
هر چه به زمان عرضه رسمی ویندوز 8.1 نزدیک‌تر می‌شویم، دستگاه‌های بیشتری که مبتنی بر این سیستم عامل هستند نیز معرفی می‌شوند. حال، کمپانی دل قصد دارد جدیدترین لپ‌تاپ لمسی خود را که مبتنی بر این سیستم عامل است، روانه بازار کند.
تبلیغات

تنها یک هفته پس از آن‌که کمپانی ایسوس، لپ‌تاپ هیبریدی جدید خود به نام T100 را معرفی کرد، کمپانی آمریکایی دل نیز اعلام نموده که قصد دارد به زودی لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش لمسی 11 اینچ که تحت سیستم عامل ویندوز 8.1 کار می‌کند را روانه بازار کند.

نکته جالب در مورد این محصول این است که قیمت آن دقیقا برابر قیمت T100 یعنی 349 دلار می‌باشد. دل اعلام کرده که این لپ‌تاپ جدید در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل اول که مبتنی بر پردازنده AMD است، با قیمت 349 و مدل دوم که مبتنی بر پردازنده Intel است، با قیمت 379 دلار عرضه می‌شوند.

البته لازم به ذکر است که مدل دوم، توانایی ذخیره باتری تا سقف 8 ساعت را دارا است و یک نسخه رایگان از مجموعه آفیس مایکروسافت را نیز در بر می‌گیرد.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این محصول در دست نیست. اما به گفته دل، عرضه آن به بازار به زودی آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات