زوم‌اپ: Clean Master، ابزاری قدرتمند برای خالی کردن فایل‌های اضافی در اندروید

یک‌شنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر مدتی است که گوشی یا تبلت شما از نظر سرعت و عملکرد کند شده و نسبت به گذشته با مشکلات زیادی مواجه می‌شود، وقت آن رسیده که کار با اپلیکیشن Clean Master را آغاز کنید. این اپلیکیشن می‌تواند به سرعت مواردی که بر روی حافظه‌ی دستگاه شما باعث کندی می‌گردند را شناسایی و حذف کنید.
تبلیغات

پس از نصب و باز کردن Clean Master با یک نمودار مواجه خواهید شد که در آن میزان فضای آزاد و اشغال شده از حافظه‌ی داخلی و SD نمایش داده می‌شود. اما مهمترین بخش این اپلیکیشن مربوط به تاریخچه‌‌ی کلی دستگاه است. در این قسمت می‌توانید سایز کش تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده را مشاهده کنید که می‌توانید کَش مربوط به هر اپلیکیشن را به صورت کامل پاک کرده یا کش کلی سیستم عامل را با انتخاب دکمه‌ی Clean خالی کنید. با این کار بسیاری از موارد به درد نخود از روی دستگاه پاک می‌شود و موارد مهم و ضروری نیز بلاتغییر باقی خواهند ماند.

cleanmaster

تب بعدی موجود در این اپلیکیشن مربوط به فایل‌هایی است که از اپ‌های پیشتر حذف شده به یادگار باقی مانده‌اند. این فایل‌ها به هیچ دردی نمی‌خورند و تنها فضای گران‌قیمت حافظه‌ی دستگاه شما را اشغال نموده‌اند. با یک تپ می‌توانید این فایل‌ها را نیز راهی سطل زباله کنید.

Clean Master به همراه یک Task Killer عرضه شده است که می‌توان با استفاده از آن، تمامی سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های در حال اجرا را متوقف کرد.

این اپلیکیشن کاملا رایگان است و کمک شایانی را به کاربرانی که از کمبود فضا یا احتمالا کند شدن بیش از حد دستگاه ناراضی هستند، می‌کند.

این نرم‌افزار برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات