وجود سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی نوت 3 سامسونگ تایید شد

چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند این روزها به شدت بر سر اضافه نمودن سنسور تشخیص اثر انگشت با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. امروز مشخص شد که سامسونگ در آخرین نسل از فبلت محبوب خود یعنی گلکسی نوت 3، از این سنسور استفاده کرده است.
تبلیغات

تنها چند ساعت دیگر تا معرفی رسمی گلکسی نوت 3 سامسونگ باقی مانده است و خبرهای مربوط به این گوشی یکی یکی به بیرون درز می‌کنند. در آخرین از این گوشی که توسط یکی از کارکنان بخش تحقیق و توسعه سامسونگ در هندوستان به بیرون درز کرده، مشخص شده است که نسل سوم فبلت سامسونگ مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت است. ساعاتی پیش نیز حساب کاربری evleaks در توییتر، لیست کاملی از فایل‌های APK را که همراه با این گوشی عرضه خواهند شد را منتشر کرد. یکی از این فایل‌ها به نام FingerPrintService.apk بیشتر از همه خودنمایی می‌کرد. حضور این فایل در فایل‌های مربوط به گلکسی نوت 3 نیز خود، این موضوع را تایید می‌کند که این گوشی مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت می‌باشد.

فردی که از داخل سامسونگ، این خبر را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، ادعا می‌کند که گلکسی نوت 3 دارای دو حالت مختلف کاربری است. هنگامی که صاحب گوشی مشغول کار کردن با گوشی باشد، یک حالت کاربری و هنگامی که افراد غریبه را تشخیص دهد، حالت کاربری مربوط به میهمان فعال خواهد شد.

علاوه بر این‌ها، گلکسی نوت 3 دارای قابلیت‌های بیشمار دیگری است که با استفاده از این سنسور کار خواهند نمود.

نظر شما در مورد استفاده از سنسور تشخیص اثر انگشت در گلکسی نوت 3 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات