با سرویس ESPN می‌توانید مسابقات جام جهانی را در هر کجا که هستید، تماشا کنید

چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
ESPN پوشش کامل مسابقات جام جهانی را در برنامه دارد و کاربران آمریکایی می‌توانند با پرداخت حق اشتراک این سرویس، تمامی مسابقات، حواشی، اخبار و تحلیل‌های کارشناسان درباره مسابقات را در هر کجا که هستند و بر روی دستگاه‌های متنوع هر هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماشا کنند.
تبلیغات

با نزدیک شدن به بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال، تب و تاب فوتبالی داغ‌تر و داغ‌تر می‌شود. در همین راستا ESPN از نحوه پوشش این مسابقات پرده برداشته است. مدیر ESPN، جان اسکیپر طی رویدادی رسانه‌ای در نیویورک اعلام کرد که همه 64 مسابقه جام جهانی به صورت زنده از طریق شبکه‌های WatchESPN و ESPN3 پخش خواهند شد. طبیعتا شما برای استفاده از این سرویس نیازمند اشتراک در سرویس ESPN هسنید.

سرویس‌های ESPN ویژه جام جهانی به همین‌ها خلاصه نشده است. این شبکه ورزشی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته به اخبار، حواشی و تحلیل‌های کارشناسان در حول مسابقات پرداخته و شما می‌توانید در هر لحظه از تمام اخبار مرتبط با جام‌جهانی مطلع شوید. همچنین قابلیت‌هایی برای استفاده از یک نمایشگر دوم مثل نمایشگر تلفن هوشمند یا تبلت نیز در این سرویس جای گرفته است.

فیفا برای دو دوره جام جهانی بعدی، یعنی 2018 روسیه و 2022 قطر حق پخش تلویزیونی به زبان انگلیسی در ایالات متحده را طی مناقصه‌ای به شبکه فاکس واگذار کرد. در نتیجه ESPN و سایر کانال‌ها و سرویس‌ها حق پخش کامل مسابقات را در دو دوره آتی نداشته و فقط می‌توانند مسابقات یا محتوای مورد نظرشان را از فاکس خریداری کنند. از آنجا که جام جهانی 2014 آخرین فرصت ESPN تا سال 2022 برای درآمدزایی از طریق حق انحصاری پوشش کامل جام‌جهانی است، احتمالا این شرکت در ارائه محتوا سنگ تمام خواهد گذاشت.

worldcup

با استفاده از سرویس جدید ESPN مبنی بر پوشش کامل جام جهانی، آمریکایی‌ها می‌توانند فارغ از این که کجا هستند، به تماشای مسابقات بنشینند. آنها می‌توانند روی نمایشگر تلویزیون، تبلت و تلفن هوشمندشان مسابقات را دنبال کنند.

تمامی مقالات مرتبط با فناوری‌ها، اپلیکیشن‌ها، وب‌سایت‌ها و حواشی جام جهانی را در این صفحه مشاهده نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات