فبلت اکسپریا ZU با رابط کاربری جدید سونی همراه خواهد بود

چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
طی هفته‌های اخیر اطلاعات بسیاری در رابطه با فبلت 6.5 اینچی توگاری سونی که گفته می‌شود با نام Xperia ZU روانه بازار خواهد شد، منتشر گردید. حال امروز اطلاعات تازه‌ای بدست آمده که نشان می‎دهد، سونی قصد دارد به همراه این تبلت از رابط کاربری جدید خود نیز پرده بردارد.
تبلیغات

امسال برای گلکسی نوت 3 سامسونگ رقبای بسیاری وجود خواهد داشت که احتمالا یکی از برجسته‌ترین آنها، اکسپریا ZU خواهد بود. رابط کاربری سونی معمولا زیر فشار انتقادات قرار داشته و کاربران از تاخیر در حرکت بین بخش‌های مختلف سیستم‌عامل حتی در پرچمداران این شرکت و همچنین استفاده از قالب گرافیکی نه چندان مدرن ابزار نارضایتی کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد دستی به سر و روی رابط کاربری خود بکشد و آن را برای پرچمداران جدید خود آماده نماید.

امسال اچ‌تی‌سی و اپل رابط کاربری خود را به طور کامل دگرگون نمودند و حالا فرصت مناسبی است تا دیگر شرکت‌ها نیز دست به کار شده و از قالب گرافیکی زیباتر و کارآمدتری استفاده نمایند.

البته سونی طی ماه‌های اخیر قابلیت‌های نرم افزاری جالبی همچون STAMINA را به تلفن‌های خود اضافه نموده که کارکرد بسیار خوبی نیز داشته‌اند، اما هنوز نرم افزارهای این کمپانی دارای مشکلات ریز و درشت بسیاری است که نیاز به توجه ویژه دارد. گفته می‌شود که اکسپریا ZU با اندروید 4.2.2 عرضه خواهد شد.

همچنین اگر فبلت توگاری سونی از قلم دیجیتال پشتیبانی کند، نیاز به نرم افزارهای خاص و سازگار با آن به خوبی احساس خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات