گوگل پلی برای کاربران ایرانی آزاد شد [بروز شد]

سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
از ساعاتی قبل دسترسی به گوگل‌پلی که برای کاربران ایرانی مسدود شده بود، آزاد شده است. ما این موضوع را از طریق چندین سرویس‌دهنده اینترنتی و بر روی چند ابزار اندرویدی آزمایش کردیم و به خوبی از طریق همه آن‌ها قادر به دسترسی کامل به فروشگاه نرم‌افزار اندروید شدیم.
تبلیغات

هر چند هنوز گوگل این موضوع را بصورت رسمی اعلام نکرده است، اما دسترسی به گوگل‌پلی برای کاربران ایرانی آزاد شده است. شاید این دسترسی بصورت موقتی باشد؛ با این حال کاربران ایرانی می‌تواننددر حال حاضر بدون محدودیت و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن‌ها، به گوگل‌پلی و فروشگاه اپلیکیشن‌های اندروید دسترسی داشته باشند.

برای اینکه از بابت این موضوع مطمئن شویم، دسترسی به گوگل پلی را بر روی چند تلفن و تبلت اندرویدی و همچنین با سیم‌کارت اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل آزمایش کردیم. البته هنوز تصاویر مربوط به اپلیکیشن‌ها که بر روی CDN قرار دارند برای برخی از کاربران قابل مشاهده نیستند، اما دریافت و آپدیت اپلیکیشن‌ها به آسانی قابل انجام است.

شما هم این موضوع را آزمایش کرده و اگر دسترسی به گوگل پلی برایتان آزاد شده است، در بخش نظرات مطرح کنید.

با تشکر از نوید سرابی که این موضوع را به ما اطلاع دادند.

بروز رسانی:

برای روشن شدن این موضوع که آیا باز شدن گوگل‌پلی تصادفی است یا گوگل تصمیم به آزاد‌ کردن دسترسی کاربران ایرانی به فروشگاه خود گرفته است، از طریق ایمیل، مکاتباتی را با گوگل آغاز کرده‌ایم. پس از دریافت پاسخ از گوگل، اطلاعات تکمیلی را در اختیار شما قرار کاربران عزیز قرار خواهیم داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات