گزارش زومیت از کنفرانس خبری شرکت آونگ نمایندگی محصولات ADATA

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
صبح دیروز در هتل اسپیناس تهران، شرکت آونگ نماینده رسمی محصولات ای‌دیتا در کشور از آخرین تکنولوژی‌های مرتبط با حافظه‌های DRAM، SSD و MicroSD در یک کنفرانس خبری رونمایی کرد. در این کنفرانس که با حضور مدیر فروش خاورمیانه ای‌دیتا، مدیر فروش ایران و همینطور مدیران ارشد شرکت آونگ برگزار شد، تکنولوژی‌های جدید و محصولات داغ ای‌دیتا رونمایی شدند.
تبلیغات

شرکت آونگ نماینده انحصاری محصولات ای‌دیتا، یکی از توزیع کننده‌های مطرح کشور در زمینه حافظه RAM، HDD، SDD، پاوربانک و غیره است. این شرکت در طی این کنفرانس، به معرفی محصولات جدید خود پرداخت که در میان این محصولات می‌توان به درایو SSD SP920، نسل جدید‌ حافظه‌های رم DDR4، نسل جدید کارت‌ها حافظه UHSI U3، پاور بانک‌ و لامپ‌های LED اشاره کرد.

در ابتدا مدیر عامل به سهم بالای ای‌دیتا در بازار جهانی حافظه‌های رم اشاره کرد و سپس به تاریخچه‌ای از شرکت آونگ از زمان شروع و  کسب نمایندگی انحصاری ای‌دیتا در ایران اشاره کرد. خانم  Nikki Wang  یکی از مدیران ارشد ای‌دیتا اذغان داشت که شرکت آونگ تنها نماینده رسمی ADATA برای فروش در ایران است و محصولاتی که بدون برچسب گارانتی آونگ عرضه شوند، شامل گارانتی ای‌دیتا نخواهند شد. او سپس  به توسعه دفاتر خدمات آونگ در تهران، اصفهان و شیراز و به زودی در مشهد اشاره کرد و گفت: «مدیرعامل ای‌دیتا در سال 2013 نشان "ارزشمندترین شریک تجاری" را به جهت رشد مستمر فروش و افزایش رضایت‌مندی مشتری به آونگ تقدیم کرده است.»

نیکی ونگ در ادامه  به معرفی SSD جدید ای‌دیتا مدل SP920 کرد، این SSD قادر است تا اطلاعات را با سرعت ۵۶۰ مگابایت در ثانیه بخواند و با سرعت ۵۰۰ مگابایت در ثانیه بنویسد. در حالی که اکثر درایو‌های SSD وقتی حدود ۹۰ درصد از ظرفیت‌شان پر شود دچار افت سرعت می‌شوند، ADATA مدعی است که SSD SP920 حتی در این شرایط هم با نهایت سرعت قادر به نوشتن و خواندن اطلاعات خواهد بود.

SP920 در ظرفیت‌های 128، 256، 512 گیگابایت و حتی 1 ترابایت ارائه می‌شود و مانند بقیه درایوهای ای دیتا 7% فضای بیشتری ارائه می‌دهد تا تمام فضای درایو قابل دسترس باشد. نرم افزار جدیدی به نام SSD Toolbox نیز همراه آن ارایه می‌شود که می‌تواند طول عمر و وضعیت درایو شما را گزارش کند. این نرم‌افزار همچنین ابزارهایی برای بالا بردن سرعت و نظم درایو و مدیریت آن را دارا است. آونگ این محصول را همراه با ضمانت ۳ ساله در بازار ایران عرضه می‌کند.

در ادامه مراسم مدیر خاورمیانه ای‌دیتا دو پاور بانک جدید این شرکت با نام‌های PV100 و PC500 را معرفی کرد. او اشاره کرد که برخی از پاور بانک‌های موجود در بازار که با قیمت‌های پایین عرضه می‌شوند، احتمال انفجارشان به دلیل استفاده از باتری‌های بازیافتی وجود دارد، در حالیکه ADATA از باتری‌های با کیفیت بالا بهره می‌برد. پاور بانک PV100 از طراحی زیبایی برخوردار است و ضخامت پاوربانک PV100 تنها ۸ میلی متر و ظرفیت آن ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت است. مدیر خاورمیانه ای‌دیتا اعلام نمود، این پاور بانک دو برابر سریع‌تر از پاور بانک‌های دیگر شرکت‌ها شارژ می‌شود. مدل PC500 همه مشخصه‌های PV100 را دارا است با این تفاوت که ظریفت آن ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و خبر خوش برای خانم‌ها اینکه این پاور بانک با طرح‌های فانتزی جالبی که با سلایق خانم‌ها سازگار است، طراحی شده است.

Adata-PC500tablets

نیکی ونگ در ادامه این مراسم از نسل جدید ماژول‌های حافظه  DDR4 سخن به میان آورد، ای دیتا ادعا می‌کند که تنها شرکتی است که ماژول‌های حافظه DDR4 را به تولید انبوه رسانده است.  ای‌دیتا قصد دارد تا همزمان با شروع نمایشگاه Computex تایوان و عرضه مادربوردها و CPUهای متناسب با این فناوری، عرضه حافظه‌های رم DDR4 خود را آغاز کند.

ddr44

یکی دیگر از محصولاتی که در این نشست خبری معرفی شد کارت حافظه UHSI U3 با ظرفیت ۶۴ گیگابایت بود. سرعت نوشتن بر روی این کارت حافظه ۳۰ مگابایت در ثانیه است که مناسب ضبط ویدیو‌ با رزولوشن 4k و 2k است. 

لامپ‌های LED آخرین محصول رونمایی شده در این کنفرانس خبری بودند. شرکت آونگ قصد دارد در آینده وارد تجارت لامپ‌های LED شود که به گفته غلام حسین خمیس آبادی، قائم مقام آونگ، این تجارت نیازمند سرمایه‌گذاری بزرگی است و آونگ نیز تصمیم دارد خط تولید لامپ‌های LED را در کشور راه اندازی کند.

lamp
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات