ال‌جی رونمایی از گوشی‌های سری اپتیموس جی خود را در ماکائو ادامه می‌دهد

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیا یک رونمایی گسترده آسیایی در انتظار پرچمدار جدید گوشی‌های هوشمند ال‌جی، یعنی اپتیموس جی پرو می‌باشد؟ رویدادی که ال‌جی زمان برگزاری آن را برای ۳۰ می (۹ خرداد) برنامه‌ریزی نموده است. به نظر می‌رسد ال‌جی، قصد دارد، رونمایی از گوشی‌های جدید خود را در سراسر آسیا ادامه بدهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی دعوت‌نامه‌ای را با عنوان «صرفه‌جویی زمان»، برای رویداد آینده خود در ماکائو (چین) ارسال کرده است؛ رویدادی که برای ۳ هفته دیگر برنامه‌ریزی شده است. این رویداد بر روی معرفی عضو جدیدی از خانواده مشهور

مقاله‌های مرتبط:

    اپتیموس جی متمرکز شده و اصحاب رسانه به منظور شرکت در این مراسم از سوی ال‌جی دعوت شده‌اند. این دعوت‌نامه حکایت از یک رونمایی گسترده آسیایی برای گوشی اپتیموس جی پرو، پس از نسخه‌های کره‌ای و ژاپنی آن در سال جاری، دارد. گوشی که در آگهی تبلیغاتی زیر مشاهده می‌کنید، شباهت بسیاری به گوشی سیاه‌رنگ اپتیموس جی پرو دارد.

    lg-macau

    باید منتظر ماند و دید ال‌جی چه چیزی برای بیرون آوردن از آستین خود آماده نموده است. با این حال، با توجه به رویداد پیش رو در چین، انتظار می‌رود این کمپانی به شدت بر روی این بازار متمرکز شده است.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات