تقدیر از ایرانسل بعنوان اپراتور برگزیده در بخش‌های تلفن همراه و وایمکس در جشنواره ملی فاوا

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
ایرانسل در حوزه اپراتورهای ارتباطات سیار و اینترنت بیسیم مبتنی بر فناوری وایمکس، موفق به اخذ دو تندیس و لوح تقدیر از چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی ایرانسل در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) که با حضور رییس جمهور کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد، هیات داوران با اهدای تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح سپاس، به طور مشترک از تلاش های ایرانسل و همراه اول در بخش اپراتورهای ارتباطات سیار قدردانی کردند.

همچنین هیات داوران این جشنواره، ایرانسل را در بخش شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطات بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس شایسته قدردانی دانست و با اهدای تندیس و لوح تقدیر از خدمات ایرانسل تقدیر کرد. ایرانسل تنها اپراتور خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم مبتنی بر فناوری وایمکس کشور بود که در این جشنواره موفق به کسب مقام شد.

دکتر روحانی در بخشی از سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد: «بنده به عنوان رییس‌جمهور، از شرایط پهنای باند در کشور راضی نیستم و قرار ما با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این است که هر چه سریع‌تر نسل سه و چهار و پهنای باند وسیع نه تنها برای منازل و مراکز بازرگانی، که حتی برای موبایل‌ها را در اختیار کاربران قرار دهیم». دکتر واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز طی سخنانی در این مراسم ابراز امیدواری کرد در آیندهای نزدیک شاهد ورود نسل های سوم و چهارم تلفن همراه به کشور باشیم.

مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور رئیس جمهور، وزرای ارتباطات و اطلاعات، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد بخش های دولتی و خصوصی حوزه ICT کشور، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و اصحاب رسانه، 27 اردیبهشت و همزمان با روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی، در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

براساس این گزارش، سال گذشته نیز سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت رسمی اعلام کرده بود که براساس ارزیابی‌ها و رده بندی‌های این سازمان، ایرانسل برترین اپراتور تلفن همراه کشور بوده و رتبه اول را از آن خود ساخته است.

در این ارزیابی، اپراتورهای تلفن همراه با هفت معیار مدیریت و رهبری، منابع انسانی، نتایج کلیدی عملکرد، فرایندهای سازمانی، نتایج مشتری، نتایج جامعه و منابع و مشارکت با شاخص‌های مختلف سنجیده شده بودند که بر اساس اعلام رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، براساس این شاخص‌ها در سال 91، شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل رتبه اول و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) رتبه دوم را در ارزیابی اپراتورهای تلفن همراه ایران کسب کرده بودند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات