برنامه‌ی Lightroom برای آیپد در وب‌سایت Adobe رویت شد

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
کسانی که با ویرایش تصاویر سر و کار دارند ممکن است بزودی شاهد اپلیکیشن جدیدی برای دستگاه‌های موبایل از سوی ادوبی باشند. بر اساس یک لیست ارسال شده در وب‌سایت این کمپانی، نرم‌افزار Lightroom ممکن است در حال آماده شدن برای iPad باشد.
تبلیغات

 طبق گزارشی از 9to5Mac، لیست محصولات پیش از اینکه به سرعت توسط شرکت حذف شود، برای مدت کوتاهی منتشر شده و قابل مشاهده بوده است. این اپلیکیشن موبایل بنا بر پستی که ذکر آن می‌رود با قیمت 199 دلار به ازای هر سال همراه با عضویت سرویس ابری این شرکت ارائه می‌شود که این امکان را فراهم می‌آورد تا با استفاده از آن تصاویر را بین کامپیوتر و دستگاه آیپد خود همگام‌سازی کنید. این ویژگی شایعه شده، بخوبی با  شعار نرم‌افزار Lightroom یعنی "لایت‌روم را به هرکجا ببر" هماهنگ است.

این اولین باری نیست که خبری از ارائه اپلیکیشن موبایل این نرم‌افزار می‌شنویم. کمپانی Adobe از ابتدای سال 2013 و از زمانی که یک پیش‌نمایش از برنامه‌ای شبیه به لایت‌روم را ارائه کرد در حال برنامه‌ریزی برای این انتشار بوده است. اگر این اپلیکیشن بخش بزرگی از ویژگی‌هایی که در نسخه دسکتاپ آن موجود است را با خود به همراه داشته باشد، به نظر می‌رسد بسیار مورد نیاز عکاسان حرفه‌ای خواهد بود که همیشه در حال حرکت هستند. البته باید منتظر ماند و دید که آیا واقعا این برنامه ارزش قیمت 99 دلار برای هر سال را دارد یا خیر...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات