بنچمارک تازه گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800، این بار با امتیاز بالاتر

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
تقریبا شکی نداریم که سامسونگ به زودی نسخه Snapdragon 800 گلکسی اس 4 را حداقل برای بازار کره جنوبی عرضه خواهد کرد. چندی پیش بنچمارک‌های اولیه این تلفن منتشر گردید، اما امتیاز آن تفاوت چندانی با نسخه اکتا نداشت، حال بنچمارک جدید این تلفن با امتیاز تازه‌ای منتشر شده که نسبت به قبل بهبود یافته است.
تبلیغات

هفته گذشته اولین بنچمارک AnTuTu از نسخه در حال ساخت گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800 کوالکام را در زومیت خواندید. همچنین سامسونگ اخیرا تایید DLNA را برای این تلفن کسب نمود که خود تایید کننده، وجود آن است. حال بنچمارک‌های جدید AnTuTu آن نیز فاش شده است.

احتمالا این تلفن در تابستان امسال روانه بازار خواهد شد و بسیاری بر این باروند که عرضه آن قبل از معرفی گلکسی نوت 3 انجام خواهد شد. نسخه S800 گلکسی اس 4، نسبت به S600 و اکتا فعلی قدرت و بازده نسبتا بالاتری خواهد داشت و از LTE-Advanced برای پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی پیشرفته نسل چهارم پشتیبانی می‌کند. برخی نیز بر این باورند که سامسونگ این تلفن را با نام S4 Plus برای بازار جهانی نیز عرضه خواهد کرد و هدف آنها تنها بازار کره جنوبی نیست.

در نسخه S800 گلکسی اس 4 از سیستم عامل اندروید 4.2 استفاده شده و این در حالی است که احتمالا نسخه نهایی به اندروید 4.3 تجهیز خواهد شد.

گلکسی اس 4 با پردازنده S800 در تازه ترین آزمایش توانسته امتیاز 31,491 را در AnTuTu بدست آورد که نزدیک به 5000 امتیاز بالاتر از نسخه S600 و حدود 4000 هزار بیشتر از Exynos 5 Octa است. البته هنوز این تلفن نسخه نهایی نیست و احتمالا امتیاز آن باز هم بیشتر خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات