مدیرعامل موتورولا، دنیس وودساید به دراپ‌باکس پیوست

پنج‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
امروز صبح وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرد که مدیرعامل فعلی موتورولا، دنیس وودساید قصد دارد این کمپانی را ترک نموده و به دراپ‌باکس ملحق شود. حال او رسما این موضوع را تایید کرده و به این‌ترتیب به کار خود در موتورولا که احتمالا به زودی بخشی از لنوو محسوب خواهد شد، خاتمه می‌دهد.
تبلیغات

دنیس وودساید کمتر از دو سال است که به سمت‌ مدیرعاملی موتورولا انتخاب شده است. او در واقع پس از تصاحب موتورولا توسط گوگل، مدیریت موتورولا را برعهده گرفت.

وودساید قرار است به عنوان مسئول اجرایی (COO) در دراپ‌باکس شروع به کار کند. مسئول اجرایی در واقع بعد از مدیرعامل دومین مقام بلندبالای شرکت‌های بزرگ محسوب می‌شود. این خبر درست یک هفته پس از اعلام توافق گوگل و لنوو برای واگذاری موتورولا به غول تولید کننده چینی منتشر شده است. هنوز آینده موتورلا واضح و مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید آیا لنوو سیاست‌های اخیر موتورولا مبنی بر تولید تلفن هوشمند خوش ساخت و خوش قیمت در کنار قابلیت سفارشی‌سازی را ادامه خواهد داد یا برنامه دیگری برای این برند دارد.

به هر حال مدیرعامل موتورولا دیگر در این کمپانی فعالیت نخواهد کرد و قرار است در سرویس‌ ابری محبوب دراپ‌باکس شروع به کار کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات