سامسونگ، اچ‌تی‌سی و توشیبا، تصادفا ایده‌ی واحدی را برای دروغ اول آوریل در نظر گرفته‌اند

چهارشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
مطالعه 3 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت به بررسی برخی از دروغ‌های اول آوریل پرداختیم، در ادامه به بیان برخی از دروغ‌های جدید کمپانی‌های فعال در حوزه‌ی فناوری می‌پردازیم. کمپانی‌های اچ‌تی‌سی، سامسونگ و توشیبا نیز همچون رسم معمول به انتشار اخبار دروغین اول آپریل پرداختند که برحسب اتفاق هر سه کمپانی ایده‌ی مشترکی را برای این روز انتخاب کرده‌اند و آن چیزی نیست جز دستکش‌های هوشمند.
تبلیغات

HTC Gluuv نام دستکش‌هوشمند کمپانی تایوانی است که شامل اچ‌تی‌سی وان 2014 بوده و از این تلفن‌هوشمند نیز در این بین استفاده می‌کند. این شرکت قابلیت‌هایی را در این دستکش گنجانده است که امکان برقراری ارتباط را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

HTCG1
HTCG2

دستکش هوشمند سامسونگ شامل یک نمایشگر LCD منعطف، دوربین 16 مگاپیکسل، قابلیت برقراری تماس‌های صوتی از طریق انگشتان، قابلیت شناسایی اشیا در هنگام در دست گرفتن و شماری دیگر از قابلیت‌ها است. نام Samsung Fingers برای این دستکش انتخاب شده است.

SamsungG1
SamsungG2
SamsungG3

توشیبا با دستکش‌هوشمند Digit امکانات فراتر از انتظاری را در اختیار کاربران قرار داده است. این دستکش با امکاناتی از قبیل سیستم صوتی ساراند 7.1 کاناله، دوربین 32 مگاپیکسل با قابلیت فیلم‌برداری ویدئو با کیفیت 4K و امکان ارتباط از طریق شبکه‌های بی‌سیم 4G قابلیت‌های بیشتری را در مقایسه با محصولات دروغین سایر کمپانی‌ها ارائه داده است.

ToshibaG
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات