کیبورد جدید لاجیتک با قابلیت تنظیم خودکار نور

پنج‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
در تاریکی، پیدا‌کردن کلید تنظیم صدای تلویزیون بر روی ریموت کنترل و یا خود بدنه اصلی، کمی دشوار به نظر می‌رسد.
تبلیغات

از همه بدتر اینکه برای اعمال تغییراتی از این دست باید چراغ‌ها را روشن کرده و به همین دلیل نیز تمرکز از بین خواهد رفت. حال لاجیتک با معرفی کیبورد جدید خود سعی در رفع این مشکل دارد.

این محصول جدید که برای کامپیوترهای پخش‌کننده فیلم یا تلویزیون‌ متصل به آن‌ها طراحی شده، یک کیبورد بی‌سیم با روشنایی هوشمند است که می‌تواند در هر شرایط نوری، نور مناسب را برای پیدا‌کردن کلید مناسب تنظیم نماید. این کیبورد لاجیتک که با نام K830 روانه بازار شده، همچنین در شرایط عدم‌استفاده پس از 5 ثانیه، چراغ‌های موجود بر روی خود را به صورت خودکار خاموش می‌کند تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.

برد عملیاتی این محصول چیزی در حدود 11 متر است که به لطف برقراری ارتباط بی‌سیم در باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز امکان‌پذیر شده است.

باید اذعان کرد که نمی‌توان با استفاده از K380 تمامی لوازم الکترونیکی را از راه دور کنترل نمود؛ اما قابلیت استفاده در شرایط کم‌نور، فرصت ایده‌آلی را به کاربران اعطاء می‌نماید.

طبق برنامه‌ریزی قبلی، کمپانی لاجیتک اعلام کرده که طی چند هفته آینده، این کیبورد در منطقه آمریکا و اروپا با قیمت تقریبی 100 یورو عرضه خواهد شد.

منبع engadget

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات