تیم کوک: iOS 7 دو هفته دیگر معرفی می شود

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره شایعات تایید شدند. مدیرعامل کمپانی اپل تایید کرد که این کمپانی در حال کار بر روی نسل هفتم سیستم‌عامل محبوب گجت‌های خود، iOS است. وی همچنین از «جانی آیو» به عنوان فردی کلیدی در این فرآیند یاد کرده و تایید کرده که اپل قصد دارد تا از iOS 7 در کنفرانس WWDC 2013 پرده‌برداری کند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

کوک می‌گوید:

ما در اپل این موضوع را به طور کامل درک کرده‌ایم که جانی آیو و همکارانش توانسته‌اند با طراحی بی‌نظیر خود روح اپل را در مجصولات‌مان بدمند و باور داریم که آن‌ها همچنین می‌توانند این کار را در مورد نرم‌افزارهای ما نیز انجام دهند.

وی همچنین از آیو به عنوان "طراح بی‌نظیر و خارق‌العاده" یاد کرد.

آیو، مغز متفکر و طراح ارشد بسیاری از محصولات سخت‌افزاری نمادین اپل بوده‌است؛ از سال گذشته که اپل «اسکات فورستال»، معاون ارشد در iOS را اخراج کرد، جانی آیو مسئولیت پیش‌برد این سیستم‌عامل محبوب را بر عهده گرفته است. از چند هفته پیش نیز شایعاتی در سراسر وب پخش شده‌اند که طراحی iOS 7 را مسطح و به اصطلاح مدرن توصیف کرده‌اند.

شایعاتی نیز وجود دارند که از ترکیب هرچه بیشتر OS X و iOS می‌گویند. گویا قرار است در WWDC امسال شاهد اتفاقاتی شگرف از سمت اپل باشیم.

کوک از ارائه توضیحات بیشتر در مورد نوآوری‌های این شرکت سرباز می‌زد اما به گفته وی، اپل قرار است در کنفرانس WWDC امسال که دو هفته دیگر برگزار می‌شود، نسخه‌های جدیدی از OS X و همچنین iOS را معرفی نماید. آن موقع است که قطعا می‌توانیم در مورد خارق‌العاده بودن تغییرات قضاوت کنیم.

نظر شما در مورد سخنان «تیم کوک» چیست؟ آیا آیو قادر خواهد بود تا دوباره غوغا به پا کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات