مهندس کارآزموده مایکروسافت، جان دو وان، پس از 30 سال این شرکت را ترک نمود

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
روز سه شنبه Jon DeVaan، مهندس و مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت که سه دهه موفق را در این شرکت پشت سر نهاده بود این شرکت را برای همیشه ترک کرد. او یکی از اهالی قدیم مایکروسافت به شمار می‌آمد که وضعیتش از زمان سازماندهی مجدد واحد ویندوز در هاله‌ای از ابهام قرار داشت.
تبلیغات

مایکروسافت روز دوشنبه اعلام کرد که  DeVaan این تصمیم را به منظور سپری کردن اوقات بیشتری با خانواده گرفته است. مایکروسافت در ادامه می‌افزاید:

از سال 1984 که جان به مایکروسافت پیوست تا کنون او نقشی عمده در ساماندهی و تولید محصولات و خدمات این شرکت ایفا نموده است. ما بابت خدمات صادقانه‌اش در این سال‌ها از او قدردانی کرده و برای او و خانواده‌اش بهترین‌ها را آرزومندیم.

البته امسال شاهد کناره گیری‌های بزرگ دیگری نیز بودیم که از آن جمله می‌توان به سرپرست بخش ویندوز، استیون سینوفسکی و بازنشستگی قریب‌الوقوع استیو بالمر اشاره کرد.

خبر عزیمت ناگهانی دو وان اول وقت روز دوشنبه و پس از آنکه او نامه خداحافظی خود را در فیسبوک قرار داد توسط سایت فناوری سیاتلGeekWire اعلام شد. در این یادداشت وان به شماری از سمت‌هایی که در این سال‌ها تصدی آنها را برعهده داشته و نیز به محصولاتی که در دوران خدمتش در مایکروسافت روی آنها کار کرده اشاره نموده است که از آن جمله می‌توان اولین نسخه اکسل در ویندوز و برخی از محصولات اولیه مک را نام برد. او اخیرا روی ویندوز 7 و 8 نیز نظارت داشته است.

منبع allthingsdلینک مطلب
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات