تصاویر برد اصلی آیفون 5s نشان می‌دهند که دوربین این تلفن ارتقاء خواهد یافت

پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر مربوط به مادربرد آیفون بعدی که روز سه‌شنبه فاش شد، نشان می‌دهند که اپل قصد دارد از دوربین جدیدی در آیفون 5s استفاده کند. این تصاویر توسط شرکت ژاپنی مومانتای که در زمینه تولید لوازم جانبی تلفن‌ فعالیت می‌کند، منتشر شده‌اند. کارشناسان با توجه به برد اصلی این تلفن، متوجه تغییر در ماژول دوربین شده‌اند.
تبلیغات

پیش از این شایعات مختلف به ارتقاء دوربین و فلاش در آیفون بعدی اشاره داشتند و حالا تصاویر جدیدی از یک برد اصلی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به آیفون 5s است. انتظار می‌رود آیفون بعدی در پاییز امسال روانه بازار شود. شواهد نشان می‌دهند که آیفون 5s از ظاهر مشابه آیفون 5 برخوردار است، اما قابلیت جدید اثرانگشت خوان به آن اضافه شده و دوربین آن نیز ارتقاء یافته است.

پیش‌تر شایعه شده بود که اپل یک دوربین 12 مگاپیکسلی را برای آیفون 5s در نظر گرفته است و سنسور این دوربین در زمینه عکس برداری در نور کم نسبت به سنسور بکار رفته در آیفون 5 از بازده به مراتب بالاتری برخوردار خواهد بود. استفاده از یک سنسور قوی‌تر در آیفون بعدی کاملاً منطقی به نظر می‌رسد چون رقبای اپل همچون نوکیا و اچ‌تی‌سی، توجه ویژه‌ای را به عکس و فیلم‌برداری در نور کم داشته‌اند و انتظار می‌رود اپل نیز دست بکار شده و در این زمینه گامی اساسی بردارد.

iphone 5s

جالب است بدانید که در تصاویر منتسب به مادربرد آیفون 5s بخش کانکتور اصلی نیز دستخوش تغییر شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات