پوشش آزمایشی سرویس 3G ایرانسل در برخی دانشگاه‌ها

چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
با پایان یافتن دوره انحصاری نسل سوم ارتباطات برای رایتل، به زودی شاهد ارائه 3G توسط ایرانسل و همراه اول خواهیم بود. به نظر می‌رسد که ایرانسل به طور آزمایشی اقدام به راه‌اندازی سرویس 3G کرده و در مرحله اول برخی دانشگاه‌ها را تحت پوشش شبکه 3G درآورده است.
تبلیغات

به نقل از خبرگزاری فارس، شرکت ایرانسل اجازه اجرای پایلوت نسل سوم ارتباطات را در شهر تهران کسب کرده و به زودی در چند شهر دیگر نیز پایلون خود را راه‌اندازی خواهد کرد. فارس مدعی شده که هم‌اکنون سرویس 3G ایرانسل در چند نقطه از شهر تهران در دسترس است و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند.

بنابر اعلام ایرانسل، پایلوت در چند دانشگاه معتبر و چند ساختمان دولتی اجرا خواهد شد و مشترکان می‌توانند با قرار گرفتن در این مناطق به شبکه نسل 3 ایرانسل متصل شوند. استفاده از نسل 3 با سیم‌کارت‌های فعلی ایرانسل ممکن است و نیاز به تعویض سیم‌کارت نخواهد بود. این دانشگاه‌ها عبارتند از: دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه علم‌و صنعت، دانشگاه الزهرا، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه علامه طباطبائی، دانشگاه آزاد تهران جنوب،‌ دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات و دانشگاه آزاد پزشکی.

علاوه بر دانشگاه‌های مذکور، ساختمان نهاد ریاست جمهوری، ساختمان مجلس شورای اسلامی و ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری نیز تخت پوشش سرویس 3G ایرانسل قرار گرفته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات