حرفه‌ای‌ها بازگشت بیل گیتس را می‌خواهند

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
با اعلام خبر بازنشستگی استیو بالمر از مایکروسافت، این غول نرم افزاری طی ۱۲ ماه آتی باید به دنبال مدیرعامل جدیدی باشد. برای این کار خطیر هیئت داخلی مایکروسافت انتخاب شده‌اند تا جانشین بعدی صندلی مدیرعاملی را تعیین کنند. افراد زیادی می‌توانند جانشین استیو بالمر شوند. افرادی درون مجموعه و خارج آن. در میان تمام احتمالات مطرح شده، بعضی از کاربران تمایل دارند، بیل گیتس به صحنه بازگردد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

بنابر گزارش USA Today به نظر می‌رسد بیل گیتس باید خود را برای بازگشت به عرشه کشتی آماده کند! شاید وقت آن رسیده است تا بیل گیتس (حتی به صورت موقت) به مدیرعاملی برگردد، چرا که مایکروسافت به مدیرعاملی خلاق و با سابقه برای هدایت خود نیاز دارد. هرچند بیل گیتس اخیرا اعلام کرده که هیچ تمایلی برای بازگشت ندارد اما مطمئنا اگر سهام داران و سرمایه‌گذاران به اندازه کافی او را تحت فشار بگذارند بیل گیتس نیز چاره‌ای جز قبول این پست نخواهد داشت.

بیل گیتس در یکی از کنفرانس‌‌های خبری اخیرش اینگونه گفته است:

به عنوان عضوی از کمیته انتخاب جانشین، به همراه سایر اعضاء و با دقت تلاش خواهم کرد تا مدیرعامل جدید را به درستی انتخاب کنم، ما خیلی خوش شانس هستیم که استیو را تا آن زمان در سمت مدیرعاملی داریم.

به اعتقاد تحلیلگر USA Today مایکروسافت همچنین باید نیم نگاهی هم به کارکنان ارشد گوگل برای برعهده گرفتن این سمت داشته باشد. نظر شما چیست؟ آیا بیل گیتس باید به مایکروسافت بازگردد؟ آینده مایکروسافت را با رهبری گیتس چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات