مایکروسافت یک رویداد مرتبط با سرفیس را برای ۸ خردادماه برنامه ریزی کرد

سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دعوتنامه یک مراسم ویژه مرتبط با سرفیس را به برخی از رسانه‌ها ارسال نموده که قرار است در ۲۰ می یا ۸ خردادماه در نیویورک برگزار گردد. گفته می‌شود در این مراسم از تبلت سرفیس مینی رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

مایکروسافت در دعوتنامه خود نوشته است «یک گردهمایی کوچک» در ادامه ذکر شده که تعداد محدودی برای شرکت در این مراسم دعوت شده‌اند، این بدین معناست که نباید شاهد یک مراسم بزرگ برای معرفی محصولات خاص و متنوع باشیم.

پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر تلاش مایکروسافت برای عرضه نسخه کوچک سرفیس به گوش می‌رسید، تبلتی که ظاهرا از صفحه نمایش ۸ اینچ بهره می‌برد و برای رقابت با آیپد مینی و نکسوس ۷ گوگل راهی بازار می‌شود.

انتظار می‌رود سرفیس مینی به پردازنده Snapdragon ساخت کوالکام تجهیز شود و از این رو سیستم‌عامل ویندوز RT نیز بر روی آن نصب گردد. احتمالا مایکروسافت بر روی این تبلت مجموعه نرم‌افزاری آفیس خود را بصورت مجانی ارایه می‌کند تا بتواند از آن بعنوان برتری تبلت ۸ اینچی خود نسبت به رقبا یاد کند. برخی نیز بر این باورند که تبلت ۸ اینچی مایکروسافت از قلم‌ دیجیتال همچون محصولات سری نوت سامسونگ یا سرفیس پرو پشتیبانی می‌کند.

اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید مایکروسافت قصد معرفی چه محصولی را دارد، ۸ خردادماه همراه زومیت باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات