ساعت هوشمند سامسونگ اکنون می‌تواند اطلاع‌رسانی‌های مربوط به تمامی اپلیکیشن‌ها را نمایش دهد

شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
مطالعه 1 دقیقه
یکی از بزرگترین ایراداتی که تا به امروز بر ساعت هوشمند سامسونگ وارد بوده، عملکرد ضعیف آن در زمینه نمایش نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن‌ها است. اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تمام تلاش خود را به کار بسته تا این مشکل را رفع کند.
تبلیغات

Galaxy Gear، اغلب نمی‌توانست اطلاع‌رسانی‌های مربوط به بسیاری از اپلیکیشن‌ها را بر روی صفحه نمایش خود پخش کند و همین موضوع باعث رنجش کاربرانی شده بود که این محصول را خریداری کرده بودند.

اما اکنون کره‌ای ها که متوجه این موضوع شده‌اند با عرضه یک بسته بروزرسانی، این مشکل را تا حد زیادی رفع کرده‌اند.

نسخه جدید اپلیکیشن Gear Manager اکنون به کاربر این اجازه را می‌دهد که اطلاع‌رسانی‌های مربوط به تمامی اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه اندرویدی خود را بر روی ساعت هوشمند سامسونگ مشاهده نمایند.

جالب‌تر از همه این است که اکنون کاربر می‌تواند پیش‌نمایش ایمیل‌های خود را روی ساعت سامسونگ مشاهده نموده و همچنین برقراری ارتباط از طریق سرویس Hangouts گوگل را از طریق ساعت هوشمند خود انجام دهد.

البته هنوز هم عواملی همچون طول عمر باتری اندک و قیمت زیاد این محصول مانع بزرگی برای خرید Galaxy Gear توسط خریداران محسوب می‌شوند، اما عرضه این بسته بروزرسانی باعث شده تا افرادی که قبلا آن را خریداری کرده‌اند، حداقل، عملکرد مناسبی را از ساعت هوشمند خود شاهد باشند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات