دریایی از پیامک در یک کتابچه

شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کتابچه ی اس ام اس، مجموعه ی بی نظیری از پیامک های به دقت دستچین شده است که بیش از 70 هزار پیامک متنوع را در 27 شاخه و 211 زیرشاخه شامل می شود.
تبلیغات

این نرم افزار که به شکل یک دفترچه‌ی رنگارنگ طراحی شده زیر دستان کاربر ورق می خورد و پیامک ها را یکی پس از دیگری به ملاحظه ی او می رساند. هنگامی که کاربر قصد داشته باشد سریعا چندین صفحه جلوتر یا عقب تر را ملاحظه کند می تواند از امکان انتقال سریع بین صفحات بهره بگیرد. چنانچه کاربر از شاخه ای بیرون بیاید و بار دیگر به آن شاخه بازگردد، به طور خودکار به آخرین ورقی بازمی گردد که باز شده بوده.

فقط پس از آزمودن کتابچه‌ی SMS است که می توان به تفاوت آن با نرم افزارهای مشابه پی برد.

با توجه به حجم و تنوع پیامک ها، می توان ساعت ها با این کتابچه سرگرم شد. موضوعات آن از جوک و نکات طنز آمیز تا سخنان عاشقانه و حکیمانه گسترده اند. برای کاربر این امکان فراهم شده تا بتواند پیامک‌های دلخواه را به شاخه‌ی علاقمندی‌ها منتقل سازد یا آنها را با عزیزی دیگر به اشتراک گذارد. راه‌های زیادی برای به اشتراک گذاری، از جمله اس ام اس و ایمیل پیش روی کاربر قرار دارد.

کتابچه ی اس ام اس بر روی نسخه های اندروید بالاتر از 2.3 قابل اجراست. با نصب آن، مطمئن باشید که برای هر مناسبتی که در پیش است، حرفی برای گفتن خواهید داشت.

لطفا پیش از خرید نسخه اصلی با خرید نسخه رایگان از صحت رضایت از خرید خود اطمینان حاصل نمائید.

دریافت نسخه اصلی از کافه بازار

دریافت نسخه رایگان (دمو) از کافه بازار

وب سایت اپروژیا

لطفا نظرات، پیشنهادات، ایرادات و درخواست های خود را از طریق این آدرس با ما در میان بگذارید.

بخش نظرات این مقاله به درخواست تبلیغ کننده غیرفعال شد. پایان رپورتاژ آگهی/

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

امکان ثبت نظر برای این مطلب وجود ندارد

تبلیغات