ایسوس ورود پدفون مینی 4.3 به بازار کشور را رسمی کرد

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۴
مطالعه 5 دقیقه
امروز دفتر ایسوس ایران طی مراسمی که با حضور خبرنگاران و مدیران ارشد این شرکت و شرکت ویستا در هتل اسپیناس تهران  برگزار گردید از تلفن / تبلت هیبریدی جدید پدفون مینی پرده برداشت.
تبلیغات

پدفون در واقع مجموعه یک تلفن هوشمند و یک داک تبلت است، تلفن هوشمند به نحوی طراحی شده که وقتی در داک تبلت قرار می‌گیرد، نقش قلب تپنده تبلت را ایفا می‌کند. در واقع شما با خرید یک محصول تبلت و تلفن هوشمند را بصورت یک جا در اختیار خواهید داشت. داک تبلت شامل یک نمایشگر، دوربین برای مکالمه ویدیویی، باتری داخلی و مدارهای لازم برای اتصال تلفن هوشمند به تبلت است. در واقع داک تبلت فاقد پردازنده داخلی است و در عوض وقتی تلفن در دل تبلت جای می‌گیرد، پردازش امور را برعهده می‌گیرد. اپلیکیشن‌ها، فایل‌های کاربر و اطلاعات دیگر نیز بر روی حافظه ذخیره سازی خود تلفن ذخیره می‌شوند و در واقع داک تبلت فقط صفحه نمایش تلفن هوشمند را بزرگ‌تر می‌کند. به این ترتیب کاربر نیازی به همگام سازی اطلاعات بین تبلت و تلفن هوشمند خود ندارد و همه اطلاعات بر روی یک حافظه قرار می‌گیرند.

padfon mini 02

ایسوس در سال ۲۰۱۱ اولین پدفون خود را به ثبت رساند و طی سال‌های اخیر چندین مدل پدفون را در سایزهای حدود ۵ اینچ برای تلفن و حدود ۱۰ اینچ برای داک تبلت معرفی کرد. این کمپانی در آذرماه نسخه ارزان قیمت پدفون را با نام پدفون مینی و در ابعاد ۴.۳ اینچ برای تلفن و ۷ اینچ برای داک تبلت رونمایی کرد.  

در مراسم امروز ایسوس،‌حامد شاهرخی نسب، مدیربخش موبایل و اسمارت فون ایسوس گفت:

در ضمینه‌ی تولید، ایسوس همواره بر چند اصل ثابت تاکید داشته که مهمترین آنها کیفیت کالا و احترام به مصرف کننده است. به نحوی که همیشه سعی بر این بوده که کالا با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برسد. از طرفی دیگر، ایسوس همیشه به عنوان یک برند تولید کننده ی تکنولوژی در دنیا معروف بوده و همواره سعی بر این داشته که با درک نیازهای واقعی مصرف‌کنندگان, محصولات جدید خود را یه بازار عرضه نماید.
padfon mini 03

وی با بیان اینکه نخستین گوشی هوشمند ایسوس اولین بار در سال 2012 معرفی شد افزود: اولین نسخه گوشی های هوشمند ایسوس با نام Padfone به بازار عرضه شد و حالا  PadFone mini  بعد از Padfone، Padfone 2، و New Padfone Infinity چهارمین نسخه از این محصول است که وارد بازار ایران می شود.  

PadFone mini ایسوس با پردازنده چهار هسته ای کوالکام، تکنولوژی PixelMaster، اسپیکر باکیفیت و پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان ساخته شده است.

شاهرخی نسب با اشاره به اینکه این دستگاه بسیار سبک و جمع و جور ساخته شده است ، افزود :

با خرید این دستگاه شما یک گوشی کوچک و کاربردی برای ارتباطات روزمره دارید و در کنار آن یک تبلت با صفحه نمایش qHD و رزولوشن 800*1280  برای وب گردی، بازی و سرگرمی خواهید داشت.

وی همچنین اضافه کرد: در قلب Padfone mini  پردازنده چهارهسته ای Snapdragon 400 به کار رفته که در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی ، 5 گیگابات حافظه ذخیره سازی آنلاین ایسوس و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تمامی نیازهای کاربران را برای ذخیره سازی اطلاعات و منابع (تا 85 گیگابایت) تامین می کند.

مدیر کالای اسمارت فون ایسوس افزود:

گوشی شیک پدفون مینی تنها 105 گرم وزن و 8.7 میلی متر ضخامت دارد . همچنین پشتیبانی از دو سیم کارت (Dual Micro Sim) به شما این امکان را می دهد که اطلاعات ارتباطی دو سیم کارت را به صورت مجزا داشته باشید. ایسوس این قابلیت را به مسافران که نیاز به دو سیم کارت دارند و کسانی که نمی خواهند هیچ تماس و پیغامی را از دست بدهند پیشنهاد می کند.
padfon mini 04

شاهرخی نسب ،درباره دوربین 8 مگاپیکسلی پدفون جدید گفت: دوربین Padfone mini  به لنز پنج تکه f/2.0 و فناوری انحصاری PixelMaster ایسوس مجهز شده که این فناوری به کاربران این امکان را می دهد که در نور کم و خصوصا شب و تاریکی بدون فلش عکس بگیرند. از دیگر قابلیت های دوربین این محصول می توان به حالت عکاسی HDR، پانوراما، Smart Remove و فیلمبردای 1080p اشاره کرد.  تبلت این دستگاه دارای باتری 2200 میلی آمپرساعت و گوشی آن به باتری 1500 میلی‌آمپرساعت مجهز شده که نگرانی شما را درباره تمام شدن شارژ دستگاه بسیار کم می کند.

گفتنی است ایسوس برای PadFone mini  نرم افزارهایی شامل ترجمه فوری، SuperNote، ASUS Story، App Locker، ASUS Splendid، به علاوه ویجت های انحصاری اندروید برای زمانی که شما از داک پدفون استفاده می کنید در نظر گرفته است.

بدنه پدفون مینی برخلاف برادرهای بزرگ‌ترش از جنس پلاستیک است، اما نحوه قرارگیری تلفن در داک تبلت به همان شیوه سابق انجام می‌شود. همچنین نوع درگاه قرار گیری تلفن به شکلی است که حتی با تکان‌های شدید نیز تلفن از جای خود خارج نمی‌شود و از این بابت به راحتی و بدون نگرانی می‌توان از تبلت استفاده کرد. اما ترکیب تبلت و تلفن باعث شده تا وزن پدفون کمی بیشتر از تبلت‌های ۷ اینچی شود و این موضوع باعث می‌شود تا کار کردن با تبلت کمی سخت‌تر از دیگر تبلت های ۷ اینچی باشد.

پدفون مینی در حال حاضر با قیمت حدود ۱.۳ میلیون تومان و با یک سال گارانتی شرکت ویستا در بازار به فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات