آیا HTC One با اندروید خام از راه می‌رسد؟

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
از زمانی که در کنفرانس Google I/O نسخه خام گلکسی اس 4 سامسونگ با نام Galaxy S4 Google Edition معرفی شد، بسیاری از علاقمندان دنیای اندروید مرتبا این پرسش را مطرح کردند که آیا اچ‌تی‌سی نیز در اقدامی مشابه تلفن پرچمدار One را با اندروید خام روانه بازار خواهد کرد؟ Geek.com معقتد است، تایوانی‌ها در تلاش هستند تا این اتفاق رخ دهد.
تبلیغات

اندروید خام بهتر است یا اندروید با رابط کاربری شرکت‌ها؟ Sense اچ‌تی‌سی یا TouchWiz سامسونگ بهتر است یا رابط کاربری اندروید خام؟

این پرسشی است که پاسخ دادن به آن کمی سخت است. با اندروید خام، این سیستم عامل را آنطور که گوگل دوست دارد تجربه خواهید کرد ولی از امکانات بعضا جذاب اختصاصی کمپانی‌ها بهرمند نخواهید شد. به نظر شما کدامیک بهتر است؟

Geek.com همان وب سایتی که اولین بار شایعه گلکسی اس 4 با اندروید خام را مطرح کرد این بار اعلام نموده که HTC نیز در اقدامی مشابه قصد دارد تا تلفن One را با اندروید خام ارائه کند. تا کاربران سینه چاک گوگل که تمایل دارند سیستم اندروید را آنطور که گوگل طراحی نموده، تجربه کنند قادر به استفاده از سخت افزار خوش ساخت و کارآمد HTC باشند.

اما در نسخه گوگلی One، دیگر خبری از رابط کاربری سنس 5 و قابلیت های نرم افزاری همچون BlinkFeed نیست.

گوگل نسخه خام گلکسی اس 4 را با قیمت 650 دلار از طریق گوگل پلی به فروش می‌رساند و انتظار می‌رود تلفن وان نیز با حدود همین قیمت عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات